Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No, ainakin tuokin ajatustenvaihto todistaa sen, että aina ei omien vastoinkäymisten syynä ole suinkaan "huono asiakaspalvelu", eikä mitään sellaista sääntöä suinkaan ole ainakaan pärstäkertoimien mukaan viritetty.On jo vähän liikaa offtopicia... hei kamaan![]()
Mä olen sitä mieltä, että psykoottista kiukuttelua (huutaminen naama punaisena, huorittelu, uhkailu, kiristäminen) ei yhdenkään asiakaspalvelijan tarvitse kuunnella. Raja asiakkaan oikeassaolemisessa on mentävä jossain, ja mä itse pidän sitä rajaa siinä että asiakas käyttäytyy kuten aikuinen ihminen eikä kuten uhmaikäinen vitun huonosti kasvatettu kakara. Asiakkaalle saa mielestäni sanoa, jos tämän arvostelukyky/suhteellisuudentaju pettää niin että aletaan mennä asiattomuuksiin. Sellainen on sitäpaitsi vaarallista; monasti räjähtäneet ihmiset lietsovat itseään vain pahempaan tilaan ja siinä hymyilevä asiakaspalvelijaparka voi olla ihan oikeasti vaarassa - puhumattakaan siitä miten vaikea tilanne on muille, asiallisesti paikallaoleville asiakkaille.Tämä epäilemättä voi olla joissain tapauksissa syy huonoon palveluun mutta kyllä se vaan nyt on niin että myyjän tulee asiakasta palvella parhaalla mahdollisella tavalla vaikka kyseinen asiakas olisi hieman nuonolla tuulella..mutta lisäksi mä uskon että mun oma asenne asiakkaana vaikuttaa myös aika paljon.
Ehkä tuo asiakaspalvelu ei ole aina meitä tyttöjä kohtaan niin kovinkaan hyvää, vedetään altalipan ja hyvä, että moikataan, ku liikkeeseen astuu.Ja autokoulukun edistyy, ekat ajotunnit varattu huomiseksi ja silloin täytyy kyllä vielä ihan jo mielenkiinnostakin kysyä, että olisiko se lääkärintodistus ollut tarpeellinen vai ei.