• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Huono omatunto päästöistä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ripley
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
062802moto_prv.gif
Ja paskat. Ei paljon omatunto kolkuttele. Kateellisten kätinää sanon minä.

Ei ole onneksi mun ongelma,kun tää pallo täyttyy omaan paskaan ollaan oltu jo kuolleita 200000v.
Ja toi kierrätys jep jep,duunissa kerätään jätteet erikseen esim.energia ,seka yms.Tulee jäteauto ja kippaa ne kaikki samaan kasaan ja vie ne kaatopaikalle.Hölmöhän se on kuka tuhlaa energiaa(lajittelemalla)kun lopputulos on sama kuin tekemättä mitään.

verner ja duracl sen pukivat sitten sanoiksi...

Viherpiipertäjänä ja kukkahattutätinä tiedän varsin hyvin, että rakas harrastukseni on kaikkea muuta kuin ekologinen. Suhteessa "hyötykuormaan" mopottimet saastuttavat sairaan paljon, ja niiden "hyötykin" on varsin vahvoissa sitaateissa.

Toisaalta, mopoilu lisää mielihyvää ja parantaa siten yhteiskunnan mielenterveyttä...
biggrin.gif

Ja, vaikka tiedostankin harrastukseni epäekologisuuteni, olen kutenkin niin itsekäs, että pidän omaa tämänhetkistä mielihyvääni läheisempänä kuin tulevien sukupolvien elämänmahdollisuuksien pilaamista. Joten minä mopoilen niin kauan kuin suinkin pystyn.
062802moto_prv.gif

amen.

Mietityttää heikkoina hetkinä, mutta nukun yöni hyvin.Eikös lehmien piereskelykin aiheuta melkosesti haitallisia päästöjä?? Pistetään ekaks vaikka lehmät pihveiks!
idea3.gif
Ja maidonhan voi korvata oluella.
033102beer_1_prv.gif
tounge.gif

Ainoa ympäristöhaitta tapahtuu lompakon sisällössä... Itse asiassahan tämä on autoiluun verrattuna vähempipäästöistä kun ajetaan vaan osan vuotta
cool.gif

Ei paljoa puristele. Kaksitahtiset ne vasta hyviä vehkeitä on, ei ole itikoita ympärillä häiritsemässä harrastusta kun polttaa bensiinin seassa reilusti 2-t öljyä (>4%).
kaksitahti
buttrock.gif

Back