En kannata huomioliivin pakkoa, otsikkohan oli provo, mutta olen samaa mieltä aiemman kirjoittajan kanssa että mikä ihme näitä jotain vaivaa kun pitää aina alkaa mollata turvaliivin käyttämistä.
Ensiksi valitellaan ja surkutellaan kun kotilo tuli eteen ja hoetaan sitä samaa että mitä vois tehä asialle jne jne, muuttaa autokuolujen ajo-opetusta?, optikon tarkastus kerran vuodessa pakolliseksi? jne.
Itse olen käyttänyt mp:llä ajaessa jo toista vuotta turvaliiviä.
Mustan kypäränkin vaihdatutin räväkämmän väriseksi.
Eron olen huomannut liikenteessä - yhtään läheltäpiti tilannetta ei ole tullut eteen.
Järjenjuoksu ihmisillä on välillä kummallinen, eihän varmaan poliisitkaan naureskele toisille poliiseille jotka käyttää luotiliiviä että "mikä ihmeen nössö sä kuvittelet olevan ku tommosia käytät, kovat kundit ei pelkää. Hienot univormun linjatki menee pilalle. Sulle nauretaan"
Moni varmaan täälläkin pelaa lottoa tai maksaa jotain kodin palovakuutusta jne. Miettikääpä te jotka nauratte huomiliiville , kumpi on todennäköisempää, A) voitatte lotossa
B) talonne palaa poroiksi C) kotilo ei nää sua ja tulee eteen.
Lasten hankkimisen jälkeen pani miettimään kannattaako mp-harrastusta enää jatkaa, pahalla kolaripaikallakin läsnäolleena, ensiapua antamassa, jossa kotilo tuli mp:n eteen voin vain todeta että on kyl itsetunto suomen tytöllä/pojalla heikossa jos pitää arvostella/nauraa huomioliivin käyttäjälle, siinä on kyl itsetutkiskelun ja kasvamisen paikka.