• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Huomaako autostasi sinun olevan motoristi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tiggeri
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Huomaako autostasi sinun olevan motoristi? -

• Kyllä huomaa

Ääniä: 1 25,0%
  • Ei erota moista autostani

Ääniä: 2 50,0%
  • ...mulla mitään kotiloa ole

Ääniä: 1 25,0%

• Ääniä yhteensä
    4
Eipä taida näkyä että olen motoristi, vai olenko?
smile_org.gif

Eipä erotu.
.ORG-tarra piti lasiin teipata, mutta enpä taida, kun ajattelin päästä talven/kevään aikana eroon mokomasta nelipyörästä; saishan ens kesäks vähän reissurahoja.

Jos edellä (yleensä) huitelee valkoinen pikkukikkara vw pölö, jossa takaikkunassa lukee ".Org! I'd rather be ridin' my bike!" se oon mie. Peukkua pystyyn vaan...
thumbs-up.gif

Eipä huomaa mopoiluaatetta autosta, tarroista puheenollen ajattelin kyllä tilata Saab -clubista läpällä "Warning - low flying aircrafts" -tarran takalasiin

Ei ole mopoilusta kertovia textejä, Entisestä ammatista kyllä on jäänyt muisto........ Nimikyltti Ikkunassa. (naurakaa vaan)

Ei näe, mutta ajotavasta näkee.

Ymmärrän, että ihmiset ovat liikenteessä alasti ja en aja perseessä kiinni sekä annan tilaa.

Kylläpä on tullu tohon "rapeeseen raskalaiseen" lätkittyä mopon merkki, ORG-tarra ja "hullu sammakkokin" sielä pomppii, joten tuntee "persiistä" jos se olen minä kehä 3:n ruuhkissa kökkimässä kotilon kanssa
biggrin.gif
(sillä kun ei viitti pahemmin splittailla
omg.gif
)

Autostani ei huomaa, tai huomaa varmaan siten että on vanha paska, kun rahat on mennyt pyörään. Mutta siinä kohtaa huomaa varmasti, kun motoristi lane splittaa, niin teen tilaa ja näytän peukkua
smile_org.gif

EDIT:huimaa 100 viestiä kuraa täys, avaan seuraavan lonkeron
tounge.gif

Toivottavasti huomaa autoni käyttäytymisestä, sillä jätän aina reilusti tilaa motoristille, enkä provosoidu spilttauksesta, en suihkuta lasinpesunestettä silmille, en avaa ovea splittaajan edessää, en kiilaa motoristeja raviin, jne...
HD tarra on hankittuna istuimen takataskuun, joku päivä pitää lätkäistä takaikkunaan...

Ainoastaan ajokäytöksestäni: motoristi saa aina tilaa. Välilla tulee jopa vahingossa moikkailtua motoristeja autoillessakin.

Back