• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Huomaako autostasi sinun olevan motoristi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tiggeri
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Huomaako autostasi sinun olevan motoristi? -

• Kyllä huomaa

Ääniä: 1 25,0%
  • Ei erota moista autostani

Ääniä: 2 50,0%
  • ...mulla mitään kotiloa ole

Ääniä: 1 25,0%

• Ääniä yhteensä
    4
No ei todellakaan huomaa autosta, että talossa on myös moottoripyörä. Miksi pitäisi huomata? Mä mitään tarroja ala autooni liimailemaan.

Ei huomaa muusta kuin matkamittarista... tätä menoa multa kestää 25 vuotta saada 200tkm täyteen. Vissiin turha miettiä dieseliin vaihtamista.

Huomaa .org tarra löytyy lasista
062802jumpie_prv.gif

Miksi ihmeessä tavon motoristin autosta pitäisi näkyä motorismi? Ei voi tajuta. Tekis mieli alkaa jauhamaan kaikista HD-takeista joita näkyy siellä sun täällä, mutten kehtaa koska olen niin köyhä ettei mulla ole varaa ostaa itekään muuta kun toi Dainese.

Tosin, jos tässä jonkun reisinkihomman saa aloitettua, on kait markkinointisyystä liimattava touhun nimeä kuvaava tarra (+mahdollisten sponssien tarrat) autoon, noinniinku markkinointimielessä

Miksi edes pitäisi huomata.. matkamittaria seuraamalla sen voisi huomata, autoon tulee vähemmän kilsoja.

Eipä oo tullu laitettua tarraa. Ajattelin laittaa mp merkkiä edustavan pienen tarran mutta seki jäi kun ei viittiny edes pestä kotilon ikkunaa et olis tarttunu tarra paremmin
tounge.gif

Huomaa jos joku osaa tulkita:Auto aina likainen(kulkuväline töihin huonoilla keleillä)Muttä PYÖRÄ kiiltää aina
biggrin.gif
sport05.gif

Miksi pitäisi huomata?

Onhan se kotilo tosin tasaisen p*skainen ympäri vuoden kun ei hirveästi kiinnosta kesälläkään peseskellä kuin silloin kun on ihan pakko, ja jos kurkkaa sisälle niin huomaa etten hirveästi sitäkään puolta siivoa (vaikka ehkä pikkuhiljaa pitäisi; vuosi sitten työkeikalla eräs tyyppi kaatoi vaniljakastikkeet takapenkille ja siellä on vieläkin se rivon näköinen valkoinen tahra
lookaround_orig.gif
). Eli kun en jaksa tuon ulkomuotoon panostaa edes sen putsaamisen verran niin en mie kehtaa siihen mitään ylimääräisiä koristuksiakaan liimailla. Ajotyylikin saattaa välillä olla sen verran törkeä etten kehtaa pilata tämän harrastuksen mainetta enää yhtään enempää.

Back