• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Huomaako autostasi sinun olevan motoristi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tiggeri
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Huomaako autostasi sinun olevan motoristi? -

• Kyllä huomaa

Ääniä: 1 25,0%
  • Ei erota moista autostani

Ääniä: 2 50,0%
  • ...mulla mitään kotiloa ole

Ääniä: 1 25,0%

• Ääniä yhteensä
    4
Eipä taida huomata
confused_orig.gif

Eipä ole tarroja (ei jaksa liimata), mutta jos nyt joku siitä päättelee, että kotilo nyt ei ole ihan uusimmasta päästä.... täytti jo 22 vuotta, mutta silti ikäisekseen suhteellisen siisti. Eli autoiluun nyt ei käytetä sitä rahaa yhtään enempää kuin on pakko.

huomaa...
1) ajan 8 vuotiaalla Focuksella, enkä vaihda? koska autot ovat rahahaaskausta
2) kuvittelen olevani huomaavaisempi kuljettaja verrattuna keskiverto maanteidenkuninkaisiin

ei ei ei... ei mittää autoo ku
062802moto_prv.gif
niin on hyvä mieli jokasella
biggrin.gif
talktohand.gif

Ei todellakaan erota. Siihen kun liimaisi ORG tarrat, niin heti olisi täällä joku aukomassa että "Puusimä Audisti yritti tappaa naamioituneena".

Juuei
wink.gif

voisihan semmosen jonkinlaisen yleisesti moottoripyöräilyyn vihjaavan tarran laittaa tuohon au,,,, suappiloon.

Mun autolla-ajotavassa on tapahtunut muutoksia sen jälkeen kun olen kehittynyt prätkällä ajamisessa, joten auton käyttäytymisestä ehkä huomaa mun olevan motoristi.  
tounge.gif
 Mä olen itsevarmempi teillä liikkuja, eikä edes se hiljattain hirvittänyt, että autosta oli molemmat lasinpyyhkijät sökönä ja ajoin kaatosateella.  
biggrin.gif

Crazy frog roikkuu taustapeilissä maskottina ja usein tullaan moottorijarrulla risteyksiin
biggrin.gif
.

Asian voi päätellä siitä, että varakkaan näkönen kaveri istuu täysin rämässä ja ruosteen raiskaamassa autossa
tounge.gif

Back