• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Huomaako autostasi sinun olevan motoristi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tiggeri
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Huomaako autostasi sinun olevan motoristi? -

• Kyllä huomaa

Ääniä: 1 25,0%
  • Ei erota moista autostani

Ääniä: 2 50,0%
  • ...mulla mitään kotiloa ole

Ääniä: 1 25,0%

• Ääniä yhteensä
    4
omassa autossa ja duuni rekassa bomber tarrat
tounge.gif

Juu ei vielä, mutta kohta tulee tarra takaikkunaan.
062802moto_prv.gif
033102beer_1_prv.gif

Ok koo muttei kolmepyttykawaa vaan jotain muuta siis. Kiinnostasko BODOM BIKERS ja tilaa löytyy. Ainakin kerhosta jossa minä ja...

Eipä oo kotiloa. Ei vaan kiinnosta. Joskus kun on koittanut, ne ei vaan lähde mihinkään, eikä myöskään pysähdy. Hyi v*ttu yäk!
cool.gif
Keskiverto perhekotilo pysähtyy 100-0 varmaan 10m lyhyemmällä matkalla kuin kuin keskiverto mp. MP:ssä tässä tapauksessa taitava kuljettaja ja kotilossa juuri kortin saanut nuori nainen.
No joo joo, toi pysähtymisläppä saatto olla vähän liiottelua, mutta toisinpäin et voi väittää vastaan!
tounge.gif

Pieni ZX12R tarra löytyy. Pitäisi varmaan hommata KTM tarra tai maalauttaa auto oranssiksi
smile_org.gif
Kaikki kaksipyöräiset jotka omistan ovat toki oransseja, jopa fillari siis:)

Kyllä huomaa. Ei kerkiä auto pestä keväällä ajokauden alkaessa. On sitten talven ravat vielä kesänkin auton päällä.
biggrin.gif

Nostin hevosia 115 => 160. Farmaridiisselin takaosa täynnä MP-tavaraa mikäli taskulampulla läheltä tummennettuja laseja ziigailee...

Ei huomaa, koska olen vit**mainen Volvo kuski eihän Volvolla ajavalla voi olla MP:;):
Eikös kaikki Volvolla ajavat kaahaa,kiilaa yms
biggrin.gif

Ens talvena kyl huomaa koska ostoslistalla syksynä isompi pyörä
tounge.gif
Ja meinaa sitä et auto lähtee ja tilalle tulee sellanen 100€ aikapommi kevääseen asti...

Back