• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Huoltopukkia Ässään?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kimmy72
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Pyöränä on siis -98 Thunderace ja ostin sen tällä viikolla, kerran ketjut rasvattuani huomasin et semmonen huoltopukkihan on aivan ehdoton! Löytyskö kellään käytettyä semmosta ku ei viittis 100 euroa maksaa! Jos löytyy tai tiedätte mistä löytyy niin kertokaa!!!!!
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

Ennemminkin aiheeseen Vastanneena ja edelleen samaa mieltä; Että jos tunnet tai vaikka et tuntis niin putkimiehen puheille... Vääntää sulle sellasen muutamalla eurolla ja siihen kumirullat yläpäähän niin hyvä tulee. Tällai teetin itelle ja hintaa tais tulla kymppi ja ThunderCatti nousee sillä huoltoa varten vallan jouhevasti...
033102bebe_1_prv.gif

kissanomistajana olisin kiinnostunut "putkimiesversiostasi" - löytyykö kuvaa ?

joo kyllä kiitos !
ei se tosiaan ylitsepääsemättömän vaikealta vaikuta :-)
minkäsvahvuisesta putkesta sää sen teetit ?

Kyllä Toi Tais Olla 22millisestä, seinämän paksuudesta en sit tiiä olisko puoltoista milliä. Mut saahan sen tehdä järeemmästäki jos siltä tuntuu ja mutkaa niin kuin ite haluaa ja hyvältä näyttää...
idea3.gif

bowdown.gif
bowdown.gif
Kyllä tuli mullekki kuvat ja pukki näyttää toimivalta vekottimelta eli menen ens viikolla pelle pelottoman pajalle ja pyydän tekeen tommosen itelle ja kaveri kiinnostu myös eli
bowdown.gif
vielä kerran kiitti vaivannäöstä!!!
buttrock.gif
062802moto_prv.gif

Juu kyllä se toimiva peli on... Kolme määki "jouduin" niit vielä omani jälkee teettämään... Täytys alkaa suunnitteleen etupää huolto"pukkia" seuraavaksi...
bowdown.gif

Ja kuvia on vielä muutama saatava niitä haluavalle...
sport05.gif

Tuossa teille mallia yksinkertaisimmasta pukista, jonka olen nähnyt Loius. Hinta ei päätä huimaa, jos on samalla jotain muuta tilattavaa.

Juuri tuollaisen olen itse laittanut tilaukseen. En tajua miksi täytyisi olla joku 80 euron pukki, kun tuo varmasti ajaa asiansa.

Kun vielä katsoo seuraavan sivun, niin valikoima laajenee. Tuosta saa sekä etu- että takapukin.

Minulla on molemmat.

Nyt saa renkaat samalla vaihtoon ja talveksi koko pyörän ylös.

Olen nähnyt tuon takapukin varustettuna lankarullista nostavilla palikoilla eli sekin onnistuu.

Muistakaa että jos Jussina olette huolimattomia pukilla, perästä kuuluu  
033102bebe_1_prv.gif
. Olkaa siis tarkkana.

No eipä toi huotopukki paljon muuten maksanut Louisilla, 24,95 egee..
biggrin.gif
plus tietysti lähetyskulut, mutta tilasin samalla muutakin. Ens viikolla saa sitten ravattua kunnolla ketjut
062802jumpie_prv.gif

Back