• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Huoltogallup

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Athene
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Huoltogallup - tee-se-itse vai teetä ne muilla?

• Kaikki mahdollinen ja mahdoton itse (joskus kiroillen ja itkien)

Ääniä: 0 0,0%
  • Perushuollot itse (öljyt, nesteet, suodattimet, venat, tulpat..)

• Pain öljyjen ja suodattimien vaihdot itse

• Kaikki ammattilaisilla (säännölliset kilometrikohtaiset huollot)

• Mikä ihmeen huolto?

• Joku muu samasta perheestä huoltaa (mies, vaimo, isä....)

• Vaihdan pyörää niin usein ettei tarvi huollattaa

• Ääniä yhteensä
    0
tähän asti tehny kaiken ihan ite
tounge.gif
ja ihan helpolla en vieraalle antaisi ropellettavaksi...
En ole vielä löytänyt ketään niin luotettavaa ja ammattitaitoista että alkaisin maksamaan siitä että koskee mopooni.

Taidan huoltaa itse, tuleehan pyörä tutuksi ja saako noista huoltopaikosta oikeasti muuta kuin leiman ja paljon tekemättömiä töitä..  
nixweiss.gif

Ja Velho siirsi tän topicin tänne. Anteex, etten osannut mennä tonne haku-sydeemiin. Mutta.... keskustelu jatkukoon täällä
smile_org.gif
. Kiitos Velho huomionosoituksestasi!!!!
062802jumpie_prv.gif

Erikoisempaa huoltoa (mm. venttiilit) varten vietävä pitkin hampain liikkeeseen. En tiedä kyllä kehtaako edes päällysiä itse ruveta vaihtaan  
confused_orig.gif
.

Teen-sen-itse ja teen-myös-muille. Lopettakaa kivitys.
smile_org.gif

Sitäpaitsi venasäätöhän on perushuoltoa??

Teen lähes kaikki hyvän kaverini Mr. Haynesin kanssa. Välillä epätoivoa ja itkua, mutta useasti jopa onnistumisen riemua kun mopo lähtee korjaukseni jälkeen käyntiin.
062802jumpie_prv.gif

Teen kaiken itse. Ja kiroilu kuuluu usein asiaan
cool.gif
syksyn/talven aikana kiroilua on myös kuulunut kun R6 kone on ollut atomeina 2 kertaa, nyt toivottavasti toimivana pakettina uudella kannella.
olishan se helppoa tietysti viedä vaan korjaamolle ja lyödä seteleitä pöytään, mutta mä en olekkaan rikas
033102beer_1_prv.gif

niin ja kavereita tulee myös auteltua mikäli apua pyytävät
thumbs-up.gif

Itse tekisi mieli tehdä mahdollisimman paljon, jotain teenkin, mutta onneksi mies hoitaa sitten loput...
062802moto_prv.gif

kaikki teen ite mitä ikinä pystyn mutta nyt tuli eka remontti eteen minkä tekee joku muu, nokkaketjun vaihto. Ei onnistu multa joten mieluiten annan hommat ammattilaiselle ja olen kuuntelu oppilaana.

Ite nuo kaikki hommat tulee tehtyä niin mopoon kuin kotiloonkin. Sen verran kun on aina PA niin jo senkin puolesta pakko tehdä ite, mutta mitä sitä toisille maksamaan siitä kun kerran pystyy ite tekemään?
Niin no joskus jopa joillekin muillekin tehnyt jotain pientä kuten stefojen vaihtoa, jotka ovat liikkeessä särkeneet takarenkaan vaihdon yhteydessä (kardaanipeli).
Vasta tuossa viimetalvena väri vaihtui omaan mopoon.........

Back