• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Huipulla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mathev
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Paikka näyttää hienolta, mutta olisi tavattoman mukavaa jos....yleensäkin viestin aloittaja laittaisi kohteen sijainnin esille esim. googlen kartalle tms. tavalla.
Me jotka emme ole vielä kerinneet käymään noissa paikoissa olisi suurta apua omien reisujen suunnittelussa, kun tietäisi missä noin suurinpiirtein jokin paikka sijaitsee.

Mc huurteen tekstissä on linkki (kiitokset  siitä) myös panu käyttää tapaa laittamalla googlen linkin kohteeseen.
Tällaista juttua on mukava lukea kun on edes hieman hajulla missä kohde on.
bowdown.gif

Sorry meni hieman ohi aiheen.
Tässäpä vaikka tällainen linkki http://www.jfluegel.de/motoalps/MotoAlps.HTM
062802moto_prv.gif

Onhan tuolla muutama kerta käyty. Hienot on maisemat ja eiköhän sinne taas eksy kun olis tarkoitus Kroatiasta tuota kautta palata ensi kesänä.

Mitenhän sitä ennen aikaan pärjättiin kun mekin tultiin toimeen siellä Alpeilla kartalla jonka mittakaava oli 1:4000000....
biggrin.gif
..ja aina löydettiin perille. Nyt on hirvee itku jos v-ttu joku ei laita KuukleÖrttiä linkkinä mukaan jotta asia selviää yhdellä klikkauksella..
ghostface.gif
Ei oo todellista enää...

No voi perkele.
Jos sun elämäs kaatuu tai saat traumoja jos olet toisille "vähemmän" mailimoo kiertäneille avulias  ja ystävällinen.
Jonkin paikan kertominen ei voi olla liian vaikeaa jos se sitä on niin voi voi. Ei pitäisi olla noin ahdasmielinen ja omaan napaan tuijottava pas.....
bowdown.gif

Katto nyt esim. tuo Mchuurteen vedellistä viestiä mikä siinä häiritsee sinua??
Linkki tekstissä eikä sitä ole pakko klikata jos kaikki paikat jo tietää !
Lähes jokaisessa kuvallisessa viestissä hänellä on tuollainen paikkalinkki eikä koskaan ole porannut että miks mä joudun tän tänne laittaan.... Fiksu ja toisia ajatteleva kaveri vaikka häntä en muuten tunnekaan.

Tietääkseni jokainen ihminen käy jossakin aina ensimmäisen kerran.
033102bebe_1_prv.gif

Kuuleppa panmies, olen järjestänyt jo 7 kesänä Alpeille suuntautuvan noin 2 viikon reissun jossa on joka vuosi useita aloittelijoita mukana noin 20-25 hengen porukassa. Hoidan kaikki majoitusvaraukset, reititykset, neuvonnan ennen matkaa, laivavaraukset, ym. koko paskan. Ja aivan ilmaiseksi. Ja huolehdin reissussakin että hommat hoituu ja kaikki pärjää.

Ensi kesänä on 8.kesä edessä, että se siitä itsekeskeisyydestä. Ota selvää ennenkuin haukut kuin koera.

Olen vaan luullut näköjään virheellisesti että kun joku mainitsee paikan nimen, niin oma-aloitteisuus riittää tällä KUUKLELLA sitten etsimään lisätietoja ja paikanmäärityksen ym. Mutta kaikista ei kai ole siihen sitten.

panman on täysin eri kaveri ......

Siis kaikki nuo joille olet "järjestänyt" reisun tiesivät jo ennen missä mikin kohde sijaitsee pelkällä nimen maininnalla??

Jos haluat vänkätä jatkukoon YV:n parissa menee jo liikaa ohi itse aiheen.

Ei tarvitse vänkätä yhtään mitään, ihmettelin sinun hyökkäävyyttä kyseisen asian suhteen. Eikä mulla ole sulle tämän enempää asiaa nyt eikä tulevaisuudessakaan. Have fun.

Edelweissspitze (2.571 m) on huippupaikka! Olen käynyt siellä muutamaan otteeseen kääntymässä. Ekakerta oli kesäkuussa 2001. Muistan sen oikein hyvin, koska kysymyksessä oli samalla mun ensimmäinen (vaan ei viimeinen!) prätkäreissu Alpeille.

normal_Edelweissspitze.jpg

Off topic vahvasti, mutta siltikin mainitsen. Tästä linkistä näkee, että Gari avustaa/opastaa/neuvoo kyllä kysyjää.

Itse kun olin ensimmäistä kertaa menossa apajille, niin hänen neuvoillaan ajoin upeaa pätkää. Näin jälkikäteen tietäen olisin mennyt turhan paljon puuduttavaa baanaa pitkin ja missannut mahtavia maisemia.

Back