• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Huippunopeutesi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Janecky79
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Huippunopeutesi - Kuinka lujaa olet ajanut?

• 0-100km/h

Ääniä: 0 0,0%
  • 100-150 km/h

Ääniä: 2 11,8%
  • 150-200 km/h

Ääniä: 5 29,4%
  • 200-250 km/h

Ääniä: 3 17,6%
  • 250-300 km/h

Ääniä: 7 41,2%
  • yli 300 kmh

Ääniä: 0 0,0%

• Ääniä yhteensä
    17
145kmh nykyisellä cb:llä. Perkelen kurit, ei voi ottaa pois ilman että poliisi huomaa heti vilkaistuaan kaasareiden suuntaan.

Muijankaa 265 ja yksin 290 tämä siis mittarin mukaan..
062802moto_prv.gif

Sarkolan mäkeen Honda Hornetilla n. 250 km/h... Pankaas joku kokeillen...Kourun pohjalla nappas niin paljon mahasta et meinas paskat tulla oikeesti housuun...
crazy.gif

n. 250km/h joskus aikoinaan wanhalla kawalla pyyhkäisin menemään. Nykyinen pyörä alkaa (kuulemma) nakuttamaan rajoittimelle tasan 300ssa, enpä ole kokeillut (enkä varmaan tuu ikinä kokeilemaankaan
biggrin.gif
) Ei tässä iässä enää kiinnosta (lue: uskalla) tuppi nurin vedellä... Ripeet kiihdyttelyt on paljon mukavampia kun se että vetää naama litteenä pitkin maisemaa.

Pläkkärillä olen saanut mittariinjotain +250km/h. Haynes väittää muistaakseni 285-295 km/h, mallista riippuen.

Itse ehkä pääsen ilman apuvälineitä +20km/h, myötätuuleen ite mitaten -ilman VBOXia...  
biggrin.gif

Sarkolan mäkeen Honda Hornetilla n. 250 km/h... Pankaas joku kokeillen...Kourun pohjalla nappas niin paljon mahasta et meinas paskat tulla oikeesti housuun...
crazy.gif
Tiedän paikan, pitää koittaa ensi kesänä. Yleensä lähtenyt montun pohjalta ja kiihdytellyt Treen suuntaan ylämäkeen kun käynyt Sarkolassa
062802moto_prv.gif
Tiedän tunteen. Kerran nelipyöräisellä ja pari kertaa reilummin pyörällä on tuo notkelma kokeiltu. Kerran tuli olen tuosta mäestä päässyt keskustelemaan virkavallan kanssa. (?)
biggrin.gif

Niin kovaa kun mun zx9r Kawa kulkee,koneessa on dynon suutinsatsi K&N ,Leonvincen slipari ja saäädetty näille.

Omat pohjat 279 mittariin,tuli kokeiltua uutta tonnista gikseriä.. no kauppoja ei tullut kun vauhti ei edes tuntunut missään.
Aikaisempi kokemus omasta nakubanditistä penkityksen jälkeen 260 mittariin ja 237 sigmaan tuntui huomattavasti kovemmalta.
033102bebe_1_prv.gif
033102bebe_1_prv.gif

Back