• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Hui, hui, hajapusa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja seku
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Kyllähän bussissa se vääntö ja voimantunne on vielä toista luokkaa kun näissä kilosissa. Ei tarvii olla 8000rpm taulussa että ranteiden venyminen alkaa.
buttrock.gif
Ei tarvi..? Ei se haittaakkaan. Mukavahan noita on kierrättää.

Kilokyykyn ja bussin väännöt on huvittavaa keskustelua. Noissa on jo niin paljon vääntöä, että on ihan sama kummalla sitä on 20Nm enemmän. Menee silti.

Onko siihen bussiin tehty mitään muutoksia viimeiseen 7 - 8 vuoteen?

klo 15.30
Vuostimo. Kurvaan Pyhätunturin risteyksessä olevalle pysähyspaikalle. Myyjältä tuli aamulla viesti, jossa kyseli että miltä tuntuu. Yritin kait olla rehellinen, mutta en kauhian innostunu. Hintaan varmasti vaikuttais...

No, mietin pysäkillä hetken, soitin myyjälle: "En tuo ennään tätä takasin..." oli se viesti.

Sovimma järjestelyistä...ja hupsista! Näin yksinkertasta on tehä Hondamiehestä busanisti...elämä on!
Onnittelut uutukaisesta!
062802jumpie_prv.gif

En harrasta mitään 1.500 km autobahn-touringia ja muuta rautapersetouhua, sillä sellainen on samanlaista luiskaotsien hommaa kuin hölkkääminen. Kilokyykyllä saa sitäpaitsi parhaiten piparia. Isot pojat eivät ole kertoneet, vaan asia on testattu itse.
033102bebe_1_prv.gif
Kukin kaahaa tavallaan... Voi kai sillä kilohimmellilläkin jotain sääli piparia irrota mutta kyllä parhaat kyydit saa bussissa/bussilla. Naapurin tyttö kertoi
biggrin.gif
Kyllä naapurin tyttö on tiennyt mistä puhuu...

biggrin.gif

wink.gif
pitääkö toi tosiaan kutinsa että piparia irtoo
paremmin busalla kun vtr:llä.
biggrin.gif

muutama sangen mielenkiintoinen käppyrä tuolla linkeissä. saako olla utelias ja kysyä että mikä noista on sinun pyöräsi? toivottavasti tuo laatusarjalla varustettu yksilö kuitenkin.
Laatusarjalla tietenkin....(molemmat ovat sitä.. ProBoost tai Mxpress)

Toi mun käppyrä on ajettu 0,7 paineilla ja noi muut yli kilon paineilla.

Eli mun käppyrä on se mikä avautuu tosta linkistä

Tais ketjun alottaja saaha melekosen härdellin aikaseksi kertomalla omia fiiliksiihän Busan koeajosta.
Olipas hyvä, että "pakotin" sekun lenkille, näin saatiin ilosanomaa jaettua ihan sinne ylös saakka.
062802jumpie_prv.gif

Kyllä se tunne aina järjen voittaa!!!!
inlove.gif
...olin minä toki jo katellu Busaa, joskin ei ollu tarkotus ihan tämmösellä aikataululla vaihtamhan alakaa...mutta tuli tehtyä se yks virhe.

Sovin koeajosta
tounge.gif

sanoi:
...olin minä toki jo katellu Busaa, joskin ei ollu tarkotus ihan tämmösellä aikataululla vaihtamhan alakaa...mutta tuli tehtyä se yks virhe.

Sovin koeajosta  
tounge.gif
Kyllä maailmaan isompiakin virheitä mahtuu  
wink.gif

Ja uskonkin, että sitä kutinaa oli ollut jo ennen sekun kommentteja. Mutta hyvä kun saatiin se kutina nyt rauhoittumaan kunnon lääkkeillä.
thumbs-up.gif

En harrasta mitään 1.500 km autobahn-touringia ja muuta rautapersetouhua, sillä sellainen on samanlaista luiskaotsien hommaa kuin hölkkääminen. Kilokyykyllä saa sitäpaitsi parhaiten piparia. Isot pojat eivät ole kertoneet, vaan asia on testattu itse.
033102bebe_1_prv.gif
Kukin kaahaa tavallaan... Voi kai sillä kilohimmellilläkin jotain sääli piparia irrota mutta kyllä parhaat kyydit saa bussissa/bussilla. Naapurin tyttö kertoi
biggrin.gif

biggrin.gif

wink.gif
biggrin.gif
Piparit on purkissa, mutta parhaat on kyydit ollu Busalla
wink.gif

Enpä ole koskaan pohtinut Pääsiäiskauden pituutta onko se normaal vai jatkuuko yli ajokauden mopedimallista riippuen. Kyllähän noi sedät katselee pitkään, mutta en ole antanut sen häiritä... Mopoa ne kuitenkin kyttää
biggrin.gif
biggrin.gif

033102bebe_1_prv.gif
biggrin.gif

biggrin.gif

wink.gif
biggrin.gif
Piparit on purkissa, mutta parhaat on kyydit ollu Busalla  
wink.gif

Enpä ole koskaan pohtinut Pääsiäiskauden pituutta onko se normaal vai jatkuuko yli ajokauden mopedimallista riippuen. Kyllähän noi sedät katselee pitkään, mutta en ole antanut sen häiritä... Mopoa ne kuitenkin kyttää  
biggrin.gif
biggrin.gif
avaa purkin kansi
wink.gif

"pitääkö toi tosiaan kutinsa että piparia irtoo
paremmin busalla kun vtr:llä."

Ei pidä!!
062802jumpie_prv.gif
. Kaverilla on busa ja mulla veturi. Kaveri on poikamies....muusta en tiedä.

Niin ja myös tuo kaveri luulee, että busa on edelleen maailman nopein  
smile_org.gif

Ja mulla ei ole mitään Busaa vastaan. Hieno pyörä.

Eihän se bussi mihinkään mene kilogikseriin verrattuna!!http://videos.streetfire.net/search/hayabusa/1/7662959e-1cbd-41bf-a62b-400165059e26.htm

Rykkösen kuski löysäsi kaasun 13 sekunnin kohdalla, kolmen sekunnin kuluttua tulee busa ohi.  
confused_orig.gif
Totta,kyllä se siinä löysää kaasua. On siinä kyllä nopeuseroakin kun busa menee ohi. Eiköhän siinä samanlailla olisi käynyt vaikka ei olisi löysännyt yhtään,ei se vauhti kuitenkaan tossa hirveästi ehdi hidastua.
Aika vahvat Busa-rillit näyttäis olevan päässä
biggrin.gif

Rykkösen kuski löysäsi kaasun 13 sekunnin kohdalla, kolmen sekunnin kuluttua tulee busa ohi.  
confused_orig.gif
Totta,kyllä se siinä löysää kaasua. On siinä kyllä nopeuseroakin kun busa menee ohi. Eiköhän siinä samanlailla olisi käynyt vaikka ei olisi löysännyt yhtään,ei se vauhti kuitenkaan tossa hirveästi ehdi hidastua.
Aika vahvat Busa-rillit näyttäis olevan päässä  
biggrin.gif
Perustelut? Nyt ei oikein mee jakeluun tuo busa-rillit homma?

Kilokyykyllä saa sitäpaitsi parhaiten piparia. Isot pojat eivät ole kertoneet, vaan asia on testattu itse.
033102bebe_1_prv.gif

Ihan noin henkilökohtaisena mielipiteenä sanoisin että ainakin Honda Cbr 100RR näyttää jo niin munattomalta vehkeeltä, että tokko siitä "piparista" mitään hyötyä on vaikka sattuisi saamaankin
smile_org.gif
Puhumattakaan siitä, että kuskina on munaton wannabebomber keski-ikäinen bmw-autoilija. Taitaa olla rusina ainoa mitä saa ...
Kun noin paljon ahdistaa, myy se Rocket-Pappa-Tunturisi pois (sillä ei saa piparia) välittömästi ja hanki oikea japanilainen tonnikyykky, jolla voi myös ajaa kurviin eikä tarvitse koko ajan ajaa suoraan.

Kiitos vain, mutta minulla on tapana ajaa itse pois prätkäni takarenkaan pelkuriraidat. Kaikissa näkemissäni Rocketeissa on ollut hyvin leveät pelkuriraidat. Mistä se johtuu? Siitä, että Rocket-kuski pelkää eikä uskalla kallistaa prätkää.
Aika huonosti löytyy tonniseen kilokyykkyyn laukkusatseja, korotettuja clipareita ym. Joillakin on vielä jarru mukana, joka tarvitsee paikan sieltä selän takaa - moottoripyörällä ajaessakin.

Mutta kukin tyylillään. Tarpeita ja haluja on monenlaisia, piparieissakin. Pakoputkista puhumattakaan...

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back