• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Hui, hui, hajapusa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja seku
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
kilokyykkykuskeilla on pienempi hauis ku mulla ja muilla bussikuskeilla
No, nyt sekin selvisi, että Tiisanoja ajaa tietty Bussilla.
Miehille se bussi on tehtykin! Eri asia on sitten nää 60kg:n itätuulen nussimat vinkuheinät jotka ajaa naisten pyörällä
sport05.gif

Miehille se bussi on tehtykin! Eri asia on sitten nää 60kg:n itätuulen nussimat vinkuheinät jotka ajaa naisten pyörällä
sport05.gif
Heiiiiii
biggrin.gif
Ainiin, oonhan mä yli 60 kg - kaikki 2 kg
smile_org.gif
On sulla ainakin miesten asenne vaikka koko on naisten luokkaa
tounge.gif

sport05.gif
Miehenkokoinen busanisti syyskylmillä:

Mezco_Toyz_Austin_Powers_Fat_Man_Figure_Toys-resized200.jpg

Elkee suuttuko, mulla ei ole mitään järkevää sanottavaa tähän busa vs. kilokyykyt dilemmaan. Lisäksi ajan itse kusiaisella lastenpyörällä.
tounge.gif
wink.gif

sport05.gif
Hyvä kun tuonkin selvitit, että muutkin tietävät Bussin olevan itämainen riisikikotin isoille, kömpelöille ja lihaville doping-miehille (poikkeuksena naiset ja Jassu). Bussin vastine autopuolella on Vålvå.

sport05.gif
Hyvä kun tuonkin selvitit, että muutkin tietävät Bussin olevan itämainen riisikikotin isoille, kömpelöille ja lihaville doping-miehille (poikkeuksena naiset ja Jassu). Bussin vastine autopuolella on Vålvå.
Käy sanomassa tuo tiisanojalle! Soita mulle ensin niin otan kiikarit ja katon kuinka korkealla käyt
062802jumpie_prv.gif

Juupa juu, jos on kropassa rasvaprosentti korkee, niin kyllähän se vaaka näyttää paljon. Mutta ei se miestä tee silti.

Lääketieteenkin mukaan runsas rasvakudos lisää naishormoonin estrogeenin määrää, että jos on rasvaprosentti korkea, niin ei kauheesti kannattais kehuskella...

Ittee joskus harmittaa, kun ei saa tota vaakaa näyttään pienempiä lukemia. Digitaalinen...no joo, vois sitte laittaa jonkun pohjaanlyöntivaimennuksen...

sport05.gif
Käy sanomassa tuo tiisanojalle! Soita mulle ensin niin otan kiikarit ja katon kuinka korkealla käyt
062802jumpie_prv.gif
Lausumasi perusteella Tiisanoja on, paitsi doping-urheilija, myös väkivaltainen henkilö. Se on erittäin huono kombinaatio. Tiisanoja olisi voinut käyttää järkeään ja lopettaa dopingin kanssa hääräilyn jäätyään Ranskan tullissa kiinni v. 2002. HS:n mukaan "Tosiasia siis on, että Tiisanojan ja Tompurin autosta löytyi neljä ampullia testosteronia, 38 tablettia efedriiniä, 44 tablettia klenbuterolia ja 245 tablettia melatoniinia. Melatoniini ei ole doping-aine."

Vielä huonompi kombinaatio on suuret puheet ja pieni mies! Olen useasti nähnyt sen koituvan sen pienen miehen kohtaloksi.

Bussin vastine autopuolella on Vålvå.
Ja Bemun autopuolella motovastine onTÄMÄ, perustekniikkakin alun perin Bemulta, tosin kaksipyöräisestä. Ja valmistus aloitettu maassa, jonka koko ideologia oli kuin suoraan valtaosalta Bayern Möbel Werken nelipyöräisillä ajavailla: "Olemme aina oikeassa kaikessa ja kaikkialla. Muut alta pois".
Niin ja sitten on ne 16 vuotiaat finninaamat, jotka esittävät netissä aikuista. Ovat lukeneet isin Tekniikan Maailmaa ja vertaileet autojen kiihtyvyyksiä. Lehtien mukaan bemari on kova juttu, joten esittävät itsekin bemarikuskia.

Tämän teinin isille saattaa myös tulla Bike-lehti ja sieltä kyseinen sankari on sitten nähnyt jonkun muoviluodin, jossa on katulaiton kokoputkisto. Näillä tiedoillaan nämä "wanna be" kovikset sitten elvistelevät anonyyminä netin keskustelupalstoilla. He myös ovat kenties lukeneet., että bomberit ovat todella kovia jätkiä ja haluisivat itsekin olla sellaisia.

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back