Wau, olipas hyvää tuuriaReilut 30 000 km on takana nykyisellä Ducatilla. Yhden ajovalon polttimon olen vaihtanut ja huollossa käyttänyt. Kaksi Geirangerin reissua ja ristiin rastiin Suomessa on ajeltu, eikä ole tarvinnut pelätä tielle jäämistä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Wau, olipas hyvää tuuriaReilut 30 000 km on takana nykyisellä Ducatilla. Yhden ajovalon polttimon olen vaihtanut ja huollossa käyttänyt. Kaksi Geirangerin reissua ja ristiin rastiin Suomessa on ajeltu, eikä ole tarvinnut pelätä tielle jäämistä.
Jaa-ah, mitäs luulet, mahtaako joku Honda -foorumi olla paras mahdollinen paikka moisen kysymyksen esittämiseen ainakaan vakavassa mielessä? Kannattaako joltain hontra-mieheltä nyt ylipäätään kysyä mitään yhdestäkään italianpyörästä?Olen tässä harkitsemassa Hondasta luopumista ja Ducati Monsterin ostoa (esim. 1000) ..... Mitäs tuumaatte mennäänkö ojasta allikkoon vai onko niistä mihinkään ?
Joo olen huomannutJaa-ah, mitäs luulet, mahtaako joku Honda -foorumi olla paras mahdollinen paikka moisen kysymyksen esittämiseen ainakaan vakavassa mielessä? Kannattaako joltain hontra-mieheltä nyt ylipäätään kysyä mitään yhdestäkään italianpyörästä?
Sama kuin kysyisi kissalta että onko koirat kivoja...![]()
mun monsterissakaan ei muuta vikaa ollut, kuin se että kylmillä ilmoilla kesti startata vähän pitempään.. siinäpä ne! ja ajettua sillä tuli suomessa ristiin rastiin myös.. eikä jättäny kertaakaan tielle!Wau, olipas hyvää tuuriaReilut 30 000 km on takana nykyisellä Ducatilla. Yhden ajovalon polttimon olen vaihtanut ja huollossa käyttänyt. Kaksi Geirangerin reissua ja ristiin rastiin Suomessa on ajeltu, eikä ole tarvinnut pelätä tielle jäämistä.Kannattaa laittaa varmaan lottokuponki vetään...![]()
![]()
Tuo Tamburinin toimiminen MV Agustan muotoilijana oli mulle uusi asia, mutta jotenkin en ole yhtään yllättynyt...Hmmm... sinussakin on ainesta...ja olemme samoilla linjoilla 999 / 916 - sarjalaisten muotoilusta... ja Ducatin "nykytilasta"... ja MV Agustasta... mutta sillä onkin sama muotoilija kuin 916-sarjalaisilla eli Massimo Tamburini ...
Sanakin vielä senkin ...tun kerettiläinen, niin Ducati-inkvisitio tuomitsee sinut ikuiseen unohdukseen...merkki mikä merkki, pääasia, että tuottaa iloa omistajalleen tavalla tai toisella. Jollekin on oleellista, että omistaa "harvinaisen" mopon, toiselle ajaminen, kolmannelle joku muu...
![]()
Huh...Sanakin vielä senkin ...tun kerettiläinen, niin Ducati-inkvisitio tuomitsee sinut ikuiseen unohdukseen...merkki mikä merkki, pääasia, että tuottaa iloa omistajalleen tavalla tai toisella. Jollekin on oleellista, että omistaa "harvinaisen" mopon, toiselle ajaminen, kolmannelle joku muu...
![]()
![]()
Harjoittele nyt vaan sen eteläafrikkalaisen apinan muotoilemalla mopollasi eka kausi ja katsotan sitten, mitä sinusta ISONA tulee...![]()