Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jooooo näpnythely virheHinda?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"Tee ze"Olen tässä harkitsemassa Hondasta luopumista ja Ducati Monsterin ostoa (esim. 1000) ..... Mitäs tuumaatte mennäänkö ojasta allikkoon vai onko niistä mihinkään ?
lol ?Eihän toi ny muutu tosta miksikään samallaisia ropeloita molemmat mutta vaihda se Jammuun niin alkaa olla jo jotain järkeeki tossa touhussa![]()
Aika mielenkiintoisia pointteja tulee usealtakin taholta, mutta noista luotettavuusongelmista ja muista haluaisinkin kysyä että kuinka moni teistä (jotka sanovat niitä olevan Ducatissa) omaa omakohtaista kokemusta?Motoristi kaveria lainatakseni
"Suomessa sokeat tekevät pärekoreja, Italiassa moottoripyöriä"
Jos remontti kiinnostaa enemmän kuin ajaminen niin miksei. Kukin tyylillään![]()
Tiesin jo vastatessani et tästä joku vetää herneen nenään. Kukin ajaa sellaisella pelillä joka itselle parhaimmalta tuntuu. Itse en ikinä ostaisi Ducatia paristakin syystäAika mielenkiintoisia pointteja tulee usealtakin taholta, mutta noista luotettavuusongelmista ja muista haluaisinkin kysyä että kuinka moni teistä (jotka sanovat niitä olevan Ducatissa) omaa omakohtaista kokemusta?Motoristi kaveria lainatakseni
"Suomessa sokeat tekevät pärekoreja, Italiassa moottoripyöriä"
Jos remontti kiinnostaa enemmän kuin ajaminen niin miksei. Kukin tyylillään![]()
Ja kuinka moni kertoo "faktaa" asiasta, kun kummin_kaiman_serkun_pojan_vävyn_tyttöystävän_setä tiesi kertoa asiasta?
Ja ennen kuin sanot että "onhan noita kauhutarinoita" niin sanon myös minä että onhan niitä Hondistakin. Ihan jokaisesta merkistä löytyy niitä.
Itselläni on useasta moposta kokemuksia ja Ducateista hiukan enemmänkin. Ei ole moitittavaa Ducatin tekniikassa.
Itse epäilen suuresti että suurin syy siihen miksi Ducatia "haukutaan" on ihan pelkkä kateellisuus kyseistä laitetta kohtaan. Joko itse ei uskalla tai ei omaa sitä muutamaa sataa euroa enempää pääomaa tuollaisen ostamiseen. Toki jokainen tekee ostopäätöksensä niille itselleen tärkeillä jutuilla ja faktoilla.
Suosittelen koeajoa ja miettimistä että mitä todella haluaa mopoltaan. Itse olen kaksi kertaa (kolmesta) ostopäätöksen tehnyt Ducatin hyväksi, enkä kadu todellakaan pätkääkään.
En itse ainakaan herneitä nokkaan imassut.Tiesin jo vastatessani et tästä joku vetää herneen nenään. Kukin ajaa sellaisella pelillä joka itselle parhaimmalta tuntuu. Itse en ikinä ostaisi Ducatia paristakin syystä
Pyörä on mielestäni vaan ruma -> putkirunkoinen hässäkkä ja tämä on makuasia piste. Jos joku pitää sitä hyvännäköisenä OK -> toinen äidistä ja toinen tyttärestä etc..
Kaveripiirissä parillakin ollut Ducateja. Pyörät enemmän pajalla kuin ajossa ja remontit perkeleen paljon kalliimpia kuin johonkin Japsi pyörään.
Mutta kuten sanoin kukin saa ajaa sellaisella pyörällä kuin lompakko ja mieltymykset antaa periksi. Ei tästä tämän enempää. Eikä herneitä nenuun
![]()
![]()
![]()
![]()
Itsellä samanlainen fiilis kun ajoin yhtä sp2:sta ei sen tärinän jälkeen kaffi kuppi kädessä meinannut pysyä. Tuli heti fiilis ettei ikinä tämmöstä. Liekö sitten yksilö jotenkin paska tai kuskissa vika muttei ikinä ainakaan sitä.Itsekkin aina kuolannut Ducatien perään kunnes 2 vuotta sitten BW:n ajopäivillä Räyskälässä koeajoin 999:n.
Oli pettymys, ei sopinut käteen ollenkaan? Vika varmaan kuskissa tms. taikka sitten liian alhaisen rengaspaineet tai jotain?
Jäi sellainen olo ettei koskaan tälläista....
Toisaalta viime kesänä koeajoin juuri pakasta otetun 1000RR:n. Oli aivan mahtava peli!
Tästä pelistä taas jäi sellainen olo, että pakko saada....
Pakko kysyä että missä koeajoit Hondan? Samassa paikassa?Itsekkin aina kuolannut Ducatien perään kunnes 2 vuotta sitten BW:n ajopäivillä Räyskälässä koeajoin 999:n.
Oli pettymys, ei sopinut käteen ollenkaan? Vika varmaan kuskissa tms. taikka sitten liian alhaisen rengaspaineet tai jotain?
Jäi sellainen olo ettei koskaan tälläista....
Toisaalta viime kesänä koeajoin juuri pakasta otetun 1000RR:n. Oli aivan mahtava peli!
Tästä pelistä taas jäi sellainen olo, että pakko saada....