Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin, kotiin tuli Harrikoiden mainosbrosyyri ja vaikkei minulla ole mitään H-D:tä vastaan ja voisin sellaisellakin ajella, ei kuvastosta kyllä löytynyt yhtään ketjun Hondan veroista pyörää. Todella komea.No, Hondastahan ei saa Harrikkaa vaikka miten yrittäisi kopioida.
Niinpä... ihan siisti pyörä mutta kun jotain puuttuu. Kai ne voisi keksiä jotain omaakin? Vaikka VF1100C:n seuraajan tms., kunnon muskelikustomin.No, Hondastahan ei saa Harrikkaa vaikka miten yrittäisi kopioida.
No joo. Miksi pitäisi nyky hd:tä kopioida kun tulee tuollaista jälkeä Hondalta muutenkin.No, Hondastahan ei saa Harrikkaa vaikka miten yrittäisi kopioida.
Miksi pitäis saada? Mun mielestä lähes kaikissa pyörissä on omat hienoutensa, harrikka on harrikka ja honda honda, mikä on pelkästään hyvä juttu. Aatteleppa ite että kaikki ajais toyota corollalla tai sitten kaikki ajais jollain harrikalla...No, Hondastahan ei saa Harrikkaa vaikka miten yrittäisi kopioida.
Todella hieno. Ainakin kuvassa yllättävän siron näköinen vaikka on 1300 kuutioinen, varsinkin edestä päin.No, Hondastahan ei saa Harrikkaa vaikka miten yrittäisi kopioida.
Tuo sirous osui positiivisesti myös minun silmään. Pyörä on kuitenkin 1300cc.Joko voi tilata.Tyylikäs ja EI niin hyvinsyöneen näköinen kuin "perinteiset".![]()
Ai vähän niinkuin wanhan FXR:n runko?Osaa se hd kopioida,uudessa hd matkamallissa on rungon selkäputki muutettu tukevammaksi palkiksi.Tätä ratkaisua Hondan vtx on käytetty jo vuosia.
Juu, mutta tota ei lasketa, kun kerran Eric Buell vaikuttaa nyt jo toisella merkilläAi vähän niinkuin wanhan FXR:n runko?Osaa se hd kopioida,uudessa hd matkamallissa on rungon selkäputki muutettu tukevammaksi palkiksi.Tätä ratkaisua Hondan vtx on käytetty jo vuosia.
![]()
Eikä ole tarviskaan, luojan kiitosNo, Hondastahan ei saa Harrikkaa vaikka miten yrittäisi kopioida.
Onko toi sitten customi vai kyykky vai mikä vi**u sitten.Kopioinnista mitään sano, mutta chopperin kanssa tolla ei ole mitään tekemistä.
![]()