- Sijainti
- Espoo
Aika hieno customiksi. Aina toi HD:t kyl voittaa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
OECD:n virallisessa terminologiassa tuo lienee "cruiser"...Onko toi sitten customi vai kyykky vai mikä vi**u sitten.Kopioinnista mitään sano, mutta chopperin kanssa tolla ei ole mitään tekemistä.
![]()
Hondan PITÄISI tehdä vain sellaisia kustom malleja joita esim HD ei kykene tekemään, vaikkapa tuo VF1100c ja super Magna.Niinpä... ihan siisti pyörä mutta kun jotain puuttuu. Kai ne voisi keksiä jotain omaakin? Vaikka VF1100C:n seuraajan tms., kunnon muskelikustomin.No, Hondastahan ei saa Harrikkaa vaikka miten yrittäisi kopioida.
Rokkeri on muovisin Ikinä valmistettu HD, se näyttää ihan pienoismallilta!En tiiä teistä muista, mutta kyllä tuo uus Honda muistuttaa mun mielestä aika lailla Rockeria.
Muovia taitaa löytyä takalampusta ja heijastimistaRokkeri on muovisin Ikinä valmistettu HD, se näyttää ihan pienoismallilta!En tiiä teistä muista, mutta kyllä tuo uus Honda muistuttaa mun mielestä aika lailla Rockeria.
Onhan ne tähänkin asti niin tehneetNiin, ja miksi hondalla edes yritettäisiin kopioida harrikkaa?
No tosiaan... Jaaa... olisko niissä yhteistä toi väri vai ?En tiiä teistä muista, mutta kyllä tuo uus Honda muistuttaa mun mielestä aika lailla Rockeria.
+ 1No tosiaan... Jaaa... olisko niissä yhteistä toi väri vai ?En tiiä teistä muista, mutta kyllä tuo uus Honda muistuttaa mun mielestä aika lailla Rockeria.![]()
![]()
![]()
![]()