• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Honda XX kokoontuminen 2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nurmak
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
58 päivää miittiin!!!
sport05.gif

Paita tilaukset avattu xxmeeting.fi sivustolla. Viimevuotisesta poiketen tänä vuonna on vari vakoinen/mustilla hihoilla.
Tilauksia otetaan vastaan 26.5 asti, jonka jälkeen paidat menee painoon.

biggrin.gif
Juu Staff paita lienee päällä ensikesänäkin, eiköhän sitä ole jo virkansa valinnut, niin pitkään kun Bläkkärillä ajelee. Taitaa tuo Bläkkäri jäädä omistukseen, vaikka joku toinenkin tulee kaveriksi - eihän tuosta enää mitää saa. (BTW mulla oli 100/169)

-H-
Ei ole "staff" paitaa ensikesänä, eikä osallistuta muutenkaan miittiin tänä vuonna. Tuli muita suunnitelmia.

biggrin.gif
Juu Staff paita lienee päällä ensikesänäkin, eiköhän sitä ole jo virkansa valinnut, niin pitkään kun Bläkkärillä ajelee. Taitaa tuo Bläkkäri jäädä omistukseen, vaikka joku toinenkin tulee kaveriksi - eihän tuosta enää mitää saa. (BTW mulla oli 100/169)

-H-
Ei ole "staff" paitaa ensikesänä, eikä osallistuta muutenkaan miittiin tänä vuonna. Tuli muita suunnitelmia.
jos sitä seuraavalla kerralla sitten, toivotaan niin!

Oli muuten meikäläisen ex xx kuvassa mp-maailman pikkujutussa koskien tätä aihetta...
biggrin.gif
Jaa, menikös se sulta sitten Jääliin? Minä ostin sen sieltä pari vuotta sitten ja kuva on otettu tuolla Iso-Vietosjärven rannalla.
Khyyllä meni... Tunnistin noista lsllän pädeistä ja delkevicin putkista jotka siihen laitoin... Oikeastaan laitoin siihen myös kirkkaat etuvilkut ja takavalonkin...
On hyvä pyörä... Vähän harmittaa että menin sen sillon vaihtamaan 1100 shadowiin... Sitä tärinää en kestänyt kun pari kuukautta ja myin pois koko papattimen...

Oli muuten meikäläisen ex xx kuvassa mp-maailman pikkujutussa koskien tätä aihetta...
biggrin.gif
Jaa, menikös se sulta sitten Jääliin? Minä ostin sen sieltä pari vuotta sitten ja kuva on otettu tuolla Iso-Vietosjärven rannalla.
Khyyllä meni... Tunnistin noista lsllän pädeistä ja delkevicin putkista jotka siihen laitoin... Oikeastaan laitoin siihen myös kirkkaat etuvilkut ja takavalonkin...
On hyvä pyörä... Vähän harmittaa että menin sen sillon vaihtamaan 1100 shadowiin... Sitä tärinää en kestänyt kun pari kuukautta ja myin pois koko papattimen...
Juu hyvin on pelannut jo noin 30 tkm ja en ole missään aikeissa luopua. Laukkusatsi tuli hankittua tuossa vajaa viikko sitten, niin pääsee sitten pidemällekkin reissulle.

Hienosti on pelannut kerrassaan ja muutenkin olin myyty heti koeajon ekalla kilsalla aikoinaan.
tounge.gif

-H-

Taitaa tulla porukkaa reilusti, kaikki mökit varattu. Onneksi hyvää säätä luvassa, pistetään teltta pystyyn.

eikös sitä joka aamu nousta teltasta..?
wink.gif

pyöriä on ilmoittautunut todella mukavasti tänä vuonna, juuri tutkiskelin sähköposteja ja ilmoittautumisia.

ei muuta ku tervetuloa porukkaan!

ja tosiaan neljä aamua jäljellä...
062802moto_prv.gif

Tulihan sitä käytyä ja aiheutettua ihmetystä yhdistelmä ajoneuvolla
wink.gif
thumbs-up.gif
Kiitoos kaikille jututtajille
bowdown.gif

Back