Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
MuistutukseksiJa se VIRALLINEN linkki keskusteluun löytyy tuosta yläpuolelta...![]()
Jaa, menikös se sulta sitten Jääliin? Minä ostin sen sieltä pari vuotta sitten ja kuva on otettu tuolla Iso-Vietosjärven rannalla.Oli muuten meikäläisen ex xx kuvassa mp-maailman pikkujutussa koskien tätä aihetta...![]()
Ei ole "staff" paitaa ensikesänä, eikä osallistuta muutenkaan miittiin tänä vuonna. Tuli muita suunnitelmia.Juu Staff paita lienee päällä ensikesänäkin, eiköhän sitä ole jo virkansa valinnut, niin pitkään kun Bläkkärillä ajelee. Taitaa tuo Bläkkäri jäädä omistukseen, vaikka joku toinenkin tulee kaveriksi - eihän tuosta enää mitää saa. (BTW mulla oli 100/169)![]()
-H-
jos sitä seuraavalla kerralla sitten, toivotaan niin!Ei ole "staff" paitaa ensikesänä, eikä osallistuta muutenkaan miittiin tänä vuonna. Tuli muita suunnitelmia.Juu Staff paita lienee päällä ensikesänäkin, eiköhän sitä ole jo virkansa valinnut, niin pitkään kun Bläkkärillä ajelee. Taitaa tuo Bläkkäri jäädä omistukseen, vaikka joku toinenkin tulee kaveriksi - eihän tuosta enää mitää saa. (BTW mulla oli 100/169)![]()
-H-
Khyyllä meni... Tunnistin noista lsllän pädeistä ja delkevicin putkista jotka siihen laitoin... Oikeastaan laitoin siihen myös kirkkaat etuvilkut ja takavalonkin...Jaa, menikös se sulta sitten Jääliin? Minä ostin sen sieltä pari vuotta sitten ja kuva on otettu tuolla Iso-Vietosjärven rannalla.Oli muuten meikäläisen ex xx kuvassa mp-maailman pikkujutussa koskien tätä aihetta...![]()
Juu hyvin on pelannut jo noin 30 tkm ja en ole missään aikeissa luopua. Laukkusatsi tuli hankittua tuossa vajaa viikko sitten, niin pääsee sitten pidemällekkin reissulle.Khyyllä meni... Tunnistin noista lsllän pädeistä ja delkevicin putkista jotka siihen laitoin... Oikeastaan laitoin siihen myös kirkkaat etuvilkut ja takavalonkin...Jaa, menikös se sulta sitten Jääliin? Minä ostin sen sieltä pari vuotta sitten ja kuva on otettu tuolla Iso-Vietosjärven rannalla.Oli muuten meikäläisen ex xx kuvassa mp-maailman pikkujutussa koskien tätä aihetta...![]()
On hyvä pyörä... Vähän harmittaa että menin sen sillon vaihtamaan 1100 shadowiin... Sitä tärinää en kestänyt kun pari kuukautta ja myin pois koko papattimen...