Allround-pyörien Cadillac
Passeli just siihen, mihin se on tehty. Kiva reissucruisailuun ja todella hyvä kyydittämiseen; myös matkustajalle. Hyvä kantavuus jos kyytiläisen kanssa reissussa.
Tosiaan löysä alusta; varsinkin etujousitus;keula sukeltaa välillä melkosen syvälle.. Pitäisi vaan omaankin vaihtaa HyperPron setti, kuulemma hyvä. Keventää käsittelyä hidasajossakin.
HISS- järjestelmässä kuulemma usein vikoja, (itsellä -05/ 40tkm ,josta itse 30tkm viime kaudella) ei ole ollut mitään vikoja.
Vääntää alhaallakin, joten lastin kanssa hyvä cruisailla.
Hyvin pysyy ainakin autoliikenteen kyydissä....
edit: ainoana "hankaluutena" olen kokenut rengasvalinnan, joka luonnollisesti määräytyy pääasiallisen ajopinnan mukaan.
Tuossa allround- tyylissä on mielestäni niin paljon eri rengastyyppejä valittavissa. Puhtaasti pikitiehen tarkoitettujen ja nappuloiden väliltä löytyy nuita sekä-että renkaita, jotka eivät sitten ole kuitenkaan missään pinnassa parhaimmat mahdolliset.....tiedä sitten....
Kertaan siis vielä; se on hyvä peli siihen tarkoitukseen, mihin se on tehty ja mitä luulen sinunkin hakevan. Todella helppohoitoinen kotimopo.
Suurena miinuksena, että se täytyy pari kertaa kesässä pestä......