• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Honda XL 1000V Varadero foruumia?

No perkules, hyvinhän tuo XX porukkakin sai kokoontumisen aikaiseksi viime kesänä!  
062802moto_prv.gif
Eiköhän se meiltäkin onnistu..
tounge.gif
Eli minut voi laskea mukaan seuraavaan Varadero kokoontumiseen!
033102beer_1_prv.gif

Tässä vielä video norjan kokoontumisesta http://213.225.89.160:8080/brukerdata/kjetil/ ..aivan uskomatonta maisemaa ainakin meikäläiselle kun ei ikinä ole norjassa tullut ajeltua.  
bowdown.gif

buttrock.gif

Koittakaas pojat järkkäillä jonkinlainen miitinki kesällä, voi olla vaikka simmonen päivän keikka, joka sopisi monelle varmaan paremmin kuin viikonlopun keikka
tounge.gif
Avatkaas vaikka uusi "kysymys" tähän Honda osioon ja seurataan kuinka monta Varadero kuskia vaikkapa apukuskeineen ilmoittautuu. Eli joku paikka täytyisi keksiä sekä ajankohta. Itseäni kiinostaisi tavata muita kuskeja ihan vaikka pullakahvin merkeissä, varadero kokemus on mulle ihan uusi..
062802moto_prv.gif

Joo, kyllä kaksikin on jo alku. Ollaan vaikka Hossassa yötä, sielläpäin riittää ajamattomia teitä!!!            Tässähän etelän mies oikein innostuu..!
No perseles... pannaan vaikka aluksi tämän kuun aikana pientä privaideointia ja heitetään ajatus ilmoille foorumiin.
Kerätään tietoa, miltä ilmansuunnilta olisi mahdollisesti porukata tulossa ja lähtis siitä miettimään eteenpäin.

Saikkona muuten Tiuso housut paikattua radan jäljiltä vai jouduitko uusiin sijoittamaan.......
biggrin.gif

Jep, oli kyllä hienoa maisemaa tuossa pätkässä. Täytyy tuonne Geirangerille mennä käymään; ja samalla Lofooteille....joskus....

Koittakaas pojat järkkäillä jonkinlainen miitinki kesällä, voi olla vaikka simmonen päivän keikka, joka sopisi monelle varmaan paremmin kuin viikonlopun keikka  
tounge.gif
Avatkaas vaikka uusi "kysymys" tähän Honda osioon ja seurataan kuinka monta Varadero kuskia vaikkapa apukuskeineen ilmoittautuu. Eli joku paikka täytyisi keksiä sekä ajankohta. Itseäni kiinostaisi tavata muita kuskeja ihan vaikka pullakahvin merkeissä, varadero kokemus on mulle ihan uusi..  
062802moto_prv.gif
Mun kirjoitteluun tulee tuollaisia pikkuisia häiriötekijöitä jotta kestää aina niin kauan oma postaus; väliin tulee tietty just samaa mitä itsekin on kirjoittamassa.

Mutta joo; miitinki voi olla sekä yö- että päiväreissuilijoille.
Pannaanpas tosiaan jossain vaiheessa tänne ketju, jossa olisi jo jonkinmoinen perussuunnitelma ja rakennetaan sitä sitten.

Perseles.. taitaa tuo norjan homma olla 2014
sad_orig.gif
Mutta jos kotimaassa saadaan päivän tai parin reissu aikaan niin meikäläinen on messissä
062802moto_prv.gif

Perseles.. taitaa tuo norjan homma olla 2014  
sad_orig.gif
Mutta jos kotimaassa saadaan päivän tai parin reissu aikaan niin meikäläinen on messissä  
062802moto_prv.gif
Joo, se International VIM- miitinki on tosiaan 2014 Norjassa. Lisäks norskeilla on noita omia vuosittaisia miitinkejä, joihin voi mennä/on tervetullut heidän mukaansa vierailevaksi tähdeksi.
Joskus tuollaisenkin vierailun voi liittää osaksi reissua; kunhan joskus sinne taas ehtii.... (mopolla tosin olen ollut vaan yhden kerran Norjassa; autolla pari kertaa...)

Olis hauska tietää monta näitä on suomeen rekisteröity. Aika usein näitä vastaan tulee. Ei varmaan yhtä paljon kuin tupla äksxxiä mutta jokunen sentään. eiköhn me ainakin yksi päiväreissu saada aikaan
sport05.gif

:

Mikä ettei pidettäisi kesällä jonkin sortin kokoontumista Varaderoille! Jossei muuten, niin vaikka jonkun muun jutun yhteydessä. Olisi kiva nähdä montako saataisiin paikalle.. Innostuisiko tästä kukaan muu kuin minä?

Vaikka soratieviikonloppu ja yöpyminen jossain halvassa mökkikylässä..?
Innostun kyllä!
Eikä tarvi olla edes mökkikylä, telttapaikkakin jonkun järven rannalla riittää.

Mikä ettei pidettäisi kesällä jonkin sortin kokoontumista Varaderoille! Jossei muuten, niin vaikka jonkun muun jutun yhteydessä. Olisi kiva nähdä montako saataisiin paikalle.. Innostuisiko tästä kukaan muu kuin minä?

Vaikka soratieviikonloppu ja yöpyminen jossain halvassa mökkikylässä..?
Innostun kyllä!
Eikä tarvi olla edes mökkikylä, telttapaikkakin jonkun järven rannalla riittää.

Telttapaikka järven rannalla!!
Kuulostaa todella hyvältä
biggrin.gif

Voishan sitä, olosuhteiden olessa myönteisiä, hyvinkin miettiä osallistumista.

Vähän uppista laitan aiheelle, ettei pääse unohtumaan...
033102beer_1_prv.gif

Alkaa tämä talvivit..us  jo kääntymään kevätinnostuksen puolelle pikkuhiljaa
cool.gif
.

Itse kun täällä etelässä asustelen ja yhdenyön reissu on kyseessä, niin olisiko vaikkapa Kuopion alueilla ajatusta. Koillismaa menee ehkä yhden yön reissuksi hiukka pohjoseen...vai...

Jos vaikka tähän ketjuun laittaa alustavasti lähtijät kotipaikkakuntansa niin siitähän saadaan sitten hyvä käsitys, mihin suunnilleen keskipiste tulisi
biggrin.gif
ja vähän sen mukaan lähtisi suunnittelemaan--?

No per.., Hondamp asuu tietysti Kuopion seudulla; tulis lyhyt ajelu
biggrin.gif

Mun lähtö HELSINKI

Mitenkähän Varaderoa voisi verrata Super-Tenereen? Ei nyt välitetä kardaani/ketjuvedosta? Onko noita ajettu mopolehdissä?

Moro,
minä lähden reissuun Hämeenlinnasta. Minulle käy reissu jossa olisi yöpyminen.

Mieluiten reissaisin pieniä teitä, soratiet käy mainiosti!

W-P: housut oli totaalissa, tingin messuilta uudet tilalle  
tounge.gif

Moro,
minä lähden reissuun Hämeenlinnasta. Minulle käy reissu jossa olisi yöpyminen.

Mieluiten reissaisin pieniä teitä, soratiet käy mainiosti!

W-P: housut oli totaalissa, tingin messuilta uudet tilalle  
tounge.gif
No morjens,

mitens olis treffit Akaa:n seuduilla ja siitä sitten eteenpäin?
Näyttäis olevan porukkaa kanssa Turkkusen suunnalta, joille tuo saattaisi olla sopiva?. Olisko tuossa hyvä kokoontua ja jatkaa siitä matkaa?
Tässä siis vaan vähän alkusysäystä; ehdotelkaa.....
sport05.gif

Mäkin ajattelin yöpymistä; muuten ei kyllä kovin pitkälle päristele...

Joo, mäkin kattelin nahkarotsia, mutta mun hartioiden ja mahan suhdeluku on kyllä nyt talven jäljiltä väärä......
nixweiss.gif

I'm in! [jos en ole töissä]
tounge.gif

Semmonen yhden yön pyrähdys kuulostaa hyvältä.  Tai pelkkä päiväretkikin käypi. Mää starttailen täältä kotkan suunnalta ja savoon päin mielummin ajelen minäkin mutta ei sillä suunnalla niin väliä.  
smile_org.gif

Moro,
mites olisi tuonne Multia-Karstula-Viitasaari paikkeille; Kuopiosta alle 200 km, Helsingistä alle 400 km, Turusta n. 400 km jne. Sielläpäin löytyisi mutkateitä jos vielä ajelemaan innostuisi?

Olisihan se hassua ajella vaikkapa useampi varadero peräkkäin...

Tai kiinnostaisiko muutaman tunnin ratailu ahvenistolla tai alastarolla, vain möhköille? Siinäpä olisi ideaa kerrakseen..??

Miten olis jos treffipaikka kaikille paitti Kotkan pojalle olisi Akaa ja siitä jatkettais Asikkalaan, jossa treffattais kaakosta tuleva(t)?
Asikkalasta jatko sen mukaan, mihin päätetään majoittua. Majoitus valitaan siten, että Kuopion suunnalta pääsee kanssa mukaan kuvioihin ja etelän porukka kerkii maanantaiksi töihin....
Ehdotuksia majoituspaikaksi..olisko esim Petäjäveden suunta hyvä..?

Moro,
mites olisi tuonne Multia-Karstula-Viitasaari paikkeille; Kuopiosta alle 200 km, Helsingistä alle 400 km, Turusta n. 400 km jne. Sielläpäin löytyisi mutkateitä jos vielä ajelemaan innostuisi?

Olisihan se hassua ajella vaikkapa useampi varadero peräkkäin...

Tai kiinnostaisiko muutaman tunnin ratailu ahvenistolla tai alastarolla, vain möhköille? Siinäpä olisi ideaa kerrakseen..??
No hitto kun en huomannut tuota sun postausta.

Joo, tuo on ihan hyvä suunta; itsekin ajattelin samaa suuntaa.

Nythän meillä on suunta tiedossa, joten mikä pannaan ajankohdaksi. Ehdotan kesäkuun ekaa viikonloppua la-su 4-5.6 ?

PS. olishan tuo ratailukin aikas maukas juttu. Jos kokeilis ekaks tätä miitinkiä ja kattelis tuota......

Uusi Varapyörä on tallissa, Turun suunnalta messissä.

Kevättä ootellessa..................

Back