onks varaderolle jossain ihan omaa foorumia? osaako joku kertoa hyviä ja huonoja puolia? käväisin tänään katsomassa yhtä -01`sta ja vaikutti päälisin puoolin hyväkuntoiselta, huoltokirjat, kahvalämppärit, 3 laukkua ajettu 36tkm..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voihan sitä sieltä kysyä, mutta vastaukseksi varmaan saa ettei sillä mitään soralla tee, raskas, pleksit hajoo kun kaatuilee,liian yläpainoinen, p**kat jarrut, yms. yms.Pohjolan kurapyöräilijöiltä kannattanee kysyä ihan pyörän tyypin takia?
Juu ei kiinnosta, kun suurimmalla osalla on jo moinen...kiitos linkeistäKurapyöräiliöitä tuskin kiinostaa muovinen enturo![]()
![]()
Itse täytelty satulaa vai mitäs muhkuroita siinä on? Muuten ihan siisti vekotin ainakin kuvissa. Itse ostin viime kesänä aivan samanlaisen ja samanvärisen härvelin ja ei voi muuta kuin kehua. Eihän se mihinkään kulje mutta muuten hauska vekotin.kiitos linkeistäKurapyöräiliöitä tuskin kiinostaa muovinen enturo
mimmonen varadero olisi sulla C-A-Dmyynnissä? Huomenna menen päättämään otanko pyörän vai en, tossa linkki pyörään : http://www.nettimoto.com/honda/xl/998038![]()
Jep, norjalaiset tuntuvat omien varadero-sivustojensa juttujen perusteellaa olevan melko vekkulia porukkaa. 2010 tais niillä olla miitinki Geirangerilla; vähän oli hinku, mutta jouduin passaamaan ja lähdin sitten yksin pörräilemään etelä-Norjaan.Jees hyvät on foorumit nuo! Parin vuoden päästä olis norjassa varaeerojen kokoontumiset.![]()
Kyllä mulle passaa...mehän voitais vaikka panna sun kanssa tuo jonkinmoiselle alulle ja kokeiltas..tulee mitä/kuka tulee..Mikä ettei pidettäisi kesällä jonkin sortin kokoontumista Varaderoille! Jossei muuten, niin vaikka jonkun muun jutun yhteydessä. Olisi kiva nähdä montako saataisiin paikalle.. Innostuisiko tästä kukaan muu kuin minä?
Vaikka soratieviikonloppu ja yöpyminen jossain halvassa mökkikylässä..?