Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Wolwes sanoi:ite oon miettiny että briteistä purkuosana toiset vakiopöntöt jolle pieni kirurginen operaatio ja toisesta pöntöstä kaikki pois ja toiseen tehdä kierron poisto eli katkasta se putki joka viee sen kaasun takasi pöntön sisälle toiseen kertaan. sliparit niin pirun kalliita ja tuollaset vakiopöntöt käytettynä alle 100e äänetkin tulee aikas jees ja itse kun pidän vakiopönttöjen ulkonäöstä
JMTL sanoi:Laitoin tilaukseen tommoset Scorpionin e-hyväksytyt sliparit (KLIKS).
75Finn sanoi:Mistäpä tilasit ja paljonko noista täytyi kärsiä?
75Finn sanoi:Joko on putket kiinni? Fiiliksiä..![]()

Mr.Hornet sanoi:siistit on kyllä putket,ei voi kiistää! sulla on riisutumpi malli tuo pyörä...mikäli oikein näen niin puuttuu apparin jalkatapit mm. eikä oo laukkuja tai mitää muita ylimääräsiä kahvoja paikallaan!?!
Sitten kysymys täältäkin,että mitenkä on tuon slipareiden asennuksen suhteen tarviiko säätää vai onko ajankohtasta vasta kun/jos laittaa commanderin!?
Itselle on tulossa samasta puljusta leovincet mistä JMTL tilasi omansa,niin sikäli kiinnostais tietää että tarviiko muutakun asennella paikalleen ja ajuun.
Oliko JMTL näin että sun pyörään ei oo muutoksia tekniikan osalta tehty kuin että sliparit vaihdettu,mutta ei säädetty tms?!
Mr.Hornet sanoi:jos joku vakavasti harkihtoo sliparien hankintaa,niin ottakeehan yhteyttä.mulla löytyy joutilaat leovincet...