• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Honda vai Suzuki

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HeyFive
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Koeaja ilman muuta molemmat ennen ostopäätöstä. Jos ilman koeajoa joutuisi ostamaan, itse ottaisin suitsan. Pääsyynä se, että se on aivan uusi malli ja honda taas ei.
Suzuki olisi tosiaan uudempi malli, mutta toisaalta ostatpa kumman tahansa, niin molemmat ovat sinulle uusia. Kaupantekohetkellä varmaan ratkaisee pitkälti tunne - ellei sitten koeajamalla löydä selkeää eroa ajoasennossa tms. jomman kumman merkin hyväksi.

Lopuksi voisi sanoa, että noin hyvillä vaihtoehdoilla ei voi tehdä huonoa päätöstä.  
wink.gif

Ihan sama kumman noista otat. Koeistu/aja molemmat ja ota se joka tuntuu itsestä paremmalta. Muiden mielipiteistä viis. Jos se ei auta, niin ota se, josta saa paremman diilin. Jos ei sekään auta, heitä kolikolla. Lopputulos ei siitä noilla vaihtoehdoilla kummene.

sanoi:
hahah.. jos yhtään muistan / pystyn päättelemään mitä pyöriä vastanneilla oli, niin 100% kotiinpäin vetoa.
cool.gif
No mitenpäs muutenkaan, jos kysymys on tuommoinen kuin oli.

sanoi:
hehheh.. prätkien mukana myydään vissiin lasit kanssa. Ducatin kaupanpäälle tulee erityisen voimakkaat lasit
cool.gif
Niin, no jos näin on, niin sitten niiden kawojen mukana tulee ilmeisesti viherkaihilasit, ja hontien mukana annetaan ilmeisesti kaupanpäälle semmoiset hevosten silmälaput ja niiden h-lasien mukana. Tuossa oiva esimerkki:

Honta.

Honta on kiistatta kestävämpi ja helpompi myydä/vaihtaa asialliseen hintaan sit aikanaan.
MOT
Noh, kukin tulkoon uskossaan autuaaksi.

Minä itse ottaisin suitsan, koska pitkä jätkä kuin olen (197 cm) niin honda on aivan liian pieni. Suitsa taas istuu kuin nyrkki silmään, ajoasento huomattavasti parempi.Olen sellaista huhua myös kuullu että vaihdelaatikko olis pehmeämpi hontassa mutta tiedä sitte näistä
nixweiss.gif
.Suitsassa istuu pitempi jätkä paremmin (oma mielipide)
biggrin.gif

Performance Bike ja Fast Bike on jättäny testeillään sellaisen kuvan, että Honda on mitäänsanomaton ja tylsä, koskee tonnisia ja kusiaisia. Gixxerissä on taas aina ollut luonnetta ja munaa. Mulla on kokemuksia vaan suikasta, niin isosta kuin pienestä joten paha on kokemuksien perusteella Hondaa mollata. Suikasta ei ole tosin huonoa sanottavaa, mopo joka osaa tarjoilla hupia koko rahan edestä. Gixxer on pomminvarma valinta.

Honta.

Honta on kiistatta kestävämpi ja helpompi myydä/vaihtaa asialliseen hintaan sit aikanaan.
Nyt oli kyse Honda vai Suzuki..Ei honda vai Kawasaki
wink.gif
Kertomani julkinen totuus pätee niin sukisukiin kuin kasavikaankin. Jammun kans on vähän niin ja näin...

Ei hymiöitä!
Julkinen totuus..
Onhan noi gixxerit aika heikkoa tekoa
wink.gif

Osaatko kertoa jotakin tyyppivikoja suitsasta?itse en ole kuullut,mitään semmoista,että kannattaisi kestävyyttä alkaa
kysenalaistamaan..?
Kawasta olen kuullut ja nähnyt.
Yammusta on ihan omakohtaisia kokemuksia...(onneksi meni takuuseen)
Hondassakin taitaa olla noita nokkaketjun kiristimen uusintoja ollut,mikä tosin on aika pienivika.

Eli koskiko julkinen totuus kestävyyttä vai jälleenmyyntihintaa?

Honta.

Nyt oli kyse Honda vai Suzuki..Ei honda vai Kawasaki
wink.gif
Kertomani julkinen totuus pätee niin sukisukiin kuin kasavikaankin. Jammun kans on vähän niin ja näin...

Ei hymiöitä!
Julkinen totuus..
Onhan noi gixxerit aika heikkoa tekoa
wink.gif

Osaatko kertoa jotakin tyyppivikoja suitsasta?itse en ole kuullut,mitään semmoista,että kannattaisi kestävyyttä alkaa
kysenalaistamaan..?
Kawasta olen kuullut ja nähnyt.
Yammusta on ihan omakohtaisia kokemuksia...(onneksi meni takuuseen)
Hondassakin taitaa olla noita nokkaketjun kiristimen uusintoja ollut,mikä tosin on aika pienivika.

Eli koskiko julkinen totuus kestävyyttä vai jälleenmyyntihintaa?
Itse henk koht uskon että mikä tahansa nykyisestä neljästä japsimerkistä on hyvä vaihtoehto.
Laatuongelmia on spekuloitu suntaan ja toiseen joka merkistä, mutta pääsääntöisesti jokainen vempele on just niin huono kun siitä huolehditaan (poikkeuksia tottakai on).

Kysymys Honda vai Suzuki, ei siihen osaa oikeasti kukaan vastata, mene itse testaamaan ja totea.

Moi,

itelläni on juuri suht samallainen tilanne meneillään. Toisin Hondan tilalla on Yamahan R6(ei R-malli).
Nyt vieläkin mietitään, että joko Suzuki GSX-R 600 K6 vaiko Yamaha R6.
nixweiss.gif

Osaisiko joku, jolla on kokemuksia nuista pyöristä kertoa jotain seikkoja esim. kokemuksia, tyyppivikoja, ajo-ominaisuuksia, plussaa, miinusta, jne.
Näin voisi helpottaa vähän päätöstä
smile_org.gif

Eikös honda myönnä 4v takuun? Sehän helpottaa myyntiä sitte parin vuoden päästa, jos alkaa tuntua siltä että se pitää myydä.

Äsken luin yhen testin ja sen perusteella ja silläkin että Suikkanen on uudempi, ottaisin Suzukin, mutta tarkkaan pohtisin kumman, 600:n vaiko 750:sen...melkein ottasin 750:sen, vaikka maksaakin vähäsen enemmän.

Kilpailijat vie hondaa ku pässiä narussa. Osta Gixxeri.

Edit: Ka, olinkin jo kertaalleen vastannu. No, mielipide ei sentään muuttunu
thumbs-up.gif

Back