Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
op:n electronilla maksoin ja katevaraus lähti tunnissa. Katoppas nettipankistasi, että sulla on kortissa netissämaksumahdollisuus käytössä.ootteko millä maksanu ostokset? ite tilasin visa electronilla mutta sieltä tuli mailia että täällä päässä pankki (nordea) pitää niitä rahoja jotenki kiini että ne ei saa niitä itelle. Soitin pankkiin ja pankissa tuumasivat että ei niitä kukaan pidättele. Outoa.
Juu oon käyny kattoon että ne ruksit on oikeassa paikassa. Soitin vielä nordeaan ja kyselin että missä mättää mutta ei sekään tienny ja se vielä katto ne mun asetukset että on oikeen. No nyt sain sovittua että maksan paypalin kautta ja ainakin nyt on lähteny rahat tilitä. Nyt vaan ootellaan tavaraaop:n electronilla maksoin ja katevaraus lähti tunnissa. Katoppas nettipankistasi, että sulla on kortissa netissämaksumahdollisuus käytössä.ootteko millä maksanu ostokset? ite tilasin visa electronilla mutta sieltä tuli mailia että täällä päässä pankki (nordea) pitää niitä rahoja jotenki kiini että ne ei saa niitä itelle. Soitin pankkiin ja pankissa tuumasivat että ei niitä kukaan pidättele. Outoa.
Elikkäs mulla ainakin toimi moitteetta electron.
Hyvä että onnistu. Eiköhän sieltä oikeet kamat tule.Juu oon käyny kattoon että ne ruksit on oikeassa paikassa. Soitin vielä nordeaan ja kyselin että missä mättää mutta ei sekään tienny ja se vielä katto ne mun asetukset että on oikeen. No nyt sain sovittua että maksan paypalin kautta ja ainakin nyt on lähteny rahat tilitä. Nyt vaan ootellaan tavaraaop:n electronilla maksoin ja katevaraus lähti tunnissa. Katoppas nettipankistasi, että sulla on kortissa netissämaksumahdollisuus käytössä.ootteko millä maksanu ostokset? ite tilasin visa electronilla mutta sieltä tuli mailia että täällä päässä pankki (nordea) pitää niitä rahoja jotenki kiini että ne ei saa niitä itelle. Soitin pankkiin ja pankissa tuumasivat että ei niitä kukaan pidättele. Outoa.
Elikkäs mulla ainakin toimi moitteetta electron.Viikko melkeen meni tässä säheltäessä mutta toivottavasti nyt meni rahat perille ja oikea tavara saapuu.![]()
Vielä ei oo ainakaan tullu seurantakoodia sain vasta maksettua pe iltana tuon maksun niin se näkyy varmaan vasta ens ma niillä. Onneksi ei oo vielä kiire nuitten osien kans ku tuppaa oleen tuota luntaki nuin paljon vielä maassa.Hyvä että onnistu. Eiköhän sieltä oikeet kamat tule.Juu oon käyny kattoon että ne ruksit on oikeassa paikassa. Soitin vielä nordeaan ja kyselin että missä mättää mutta ei sekään tienny ja se vielä katto ne mun asetukset että on oikeen. No nyt sain sovittua että maksan paypalin kautta ja ainakin nyt on lähteny rahat tilitä. Nyt vaan ootellaan tavaraaop:n electronilla maksoin ja katevaraus lähti tunnissa. Katoppas nettipankistasi, että sulla on kortissa netissämaksumahdollisuus käytössä.ootteko millä maksanu ostokset? ite tilasin visa electronilla mutta sieltä tuli mailia että täällä päässä pankki (nordea) pitää niitä rahoja jotenki kiini että ne ei saa niitä itelle. Soitin pankkiin ja pankissa tuumasivat että ei niitä kukaan pidättele. Outoa.
Elikkäs mulla ainakin toimi moitteetta electron.Viikko melkeen meni tässä säheltäessä mutta toivottavasti nyt meni rahat perille ja oikea tavara saapuu.![]()
Saitko seurantakoodia itelles? Mulle ei tullu seurantakoodia, eikä ne edes soittaneet ups:lta oli vaan jätetty paketti nojaamaan ovea vasten.
Mulle tuli tavarat kolmantena arkipäivänä siitä, kun Davidilta tuli sp: "lähetetty"