• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Honda merkkiosia David Silver sparesta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ToKm
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
ootteko millä maksanu ostokset? ite tilasin visa electronilla mutta sieltä tuli mailia että täällä päässä pankki (nordea) pitää niitä rahoja jotenki kiini että ne ei saa niitä itelle. Soitin pankkiin ja pankissa tuumasivat että ei niitä kukaan pidättele. Outoa.

ootteko millä maksanu ostokset? ite tilasin visa electronilla mutta sieltä tuli mailia että täällä päässä pankki (nordea) pitää niitä rahoja jotenki kiini että ne ei saa niitä itelle. Soitin pankkiin ja pankissa tuumasivat että ei niitä kukaan pidättele. Outoa.
op:n electronilla maksoin ja katevaraus lähti tunnissa. Katoppas nettipankistasi, että sulla on kortissa netissämaksumahdollisuus käytössä.
Elikkäs mulla ainakin toimi moitteetta electron.

juu on tullu joskus tilattua pikku nippeleitä
hondaan ja toimitus on ollu täsmällinen
niin kuin on sovittu seuranta koodilla vielä pystyny
seuraan ups sivuilla lähetyksen kulkua suomeen
biggrin.gif

suosittelen
talktohand.gif

Pari kertaa on tullut David Silveriltä erilaista pikkuosaa (ruuveja, muoviklipsejä, Hondan oma tankinsuoja yms.) tilattua. Toimitus on ollut pääpiirteittään nopeaa ja tilaamieni osien osalta hinnat posteineen Suomen hintoja edullisempia. Itselläni on myös sähköposteihin vastattu kiitettävän nopeasti kun kyseltävää on ollut.

Tuolla on tilausta tehtäessä myös mahdollisuus liittää tietoa omasta pyörästä ja vuosimallista jotta tilattavat osat varmasti ovat ko. pyörään sopivia. Hyvä lisävarmistus ainakin allekirjoittaneelle.  
smile_org.gif

op:n electronilla maksoin ja katevaraus lähti tunnissa. Katoppas nettipankistasi, että sulla on kortissa netissämaksumahdollisuus käytössä.
Juu oon käyny kattoon että ne ruksit on oikeassa paikassa. Soitin vielä nordeaan ja kyselin että missä mättää mutta ei sekään tienny ja se vielä katto ne mun asetukset että on oikeen. No nyt sain sovittua että maksan paypalin kautta ja ainakin nyt on lähteny rahat tilitä. Nyt vaan ootellaan tavaraa
062802jumpie_prv.gif
Viikko melkeen meni tässä säheltäessä mutta toivottavasti nyt meni rahat perille ja oikea tavara saapuu.

Juu oon käyny kattoon että ne ruksit on oikeassa paikassa. Soitin vielä nordeaan ja kyselin että missä mättää mutta ei sekään tienny ja se vielä katto ne mun asetukset että on oikeen. No nyt sain sovittua että maksan paypalin kautta ja ainakin nyt on lähteny rahat tilitä. Nyt vaan ootellaan tavaraa  
062802jumpie_prv.gif
Viikko melkeen meni tässä säheltäessä mutta toivottavasti nyt meni rahat perille ja oikea tavara saapuu.
Hyvä että onnistu. Eiköhän sieltä oikeet kamat tule.
Saitko seurantakoodia itelles? Mulle ei tullu seurantakoodia, eikä ne edes soittaneet ups:lta oli vaan jätetty paketti nojaamaan ovea vasten.
Mulle tuli tavarat kolmantena arkipäivänä siitä, kun Davidilta tuli sp: "lähetetty"

062802jumpie_prv.gif
Hyvä että onnistu. Eiköhän sieltä oikeet kamat tule.
Saitko seurantakoodia itelles? Mulle ei tullu seurantakoodia, eikä ne edes soittaneet ups:lta oli vaan jätetty paketti nojaamaan ovea vasten.
Mulle tuli tavarat kolmantena arkipäivänä siitä, kun Davidilta tuli sp: "lähetetty"
Vielä ei oo ainakaan tullu seurantakoodia sain vasta maksettua pe iltana tuon maksun niin se näkyy varmaan vasta ens ma niillä. Onneksi ei oo vielä kiire nuitten osien kans ku tuppaa oleen tuota luntaki nuin paljon vielä maassa.

Positiivista kuitenki ollu kokoajan se että maileihin on vastattu yllättävän nopeasti ja on ne vissiin tajunnu mitä oon kokeillu aina sanoa tällä huonolla englannilla
tounge.gif

Back