• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Honda DN-01 Suomeen !

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HiTec
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
customin tosta sais kun repis nuo päreet etuhäkkeineen mäkeen, vaihtais stongan, tankin, tekis runkomuutoksia puolelle ja toiselle jne..

ei hivele mun silmiä, helvetin outo kulkine..

No eihän tuo mikään kustomi ole, ei millään...

Mutta mielenkiintoinen kapistus ja koeajon arvoinen erilainen mopotti. Ja kunhan tohon täräytetään tuplakokoinen kone niin jep jep
062802moto_prv.gif

Edistyksellinen, täysin automaattinen HFT-vaihteisto toimii ilman kytkintä. Voit valita kolme ajotapaa: tavallinen automaatti, sport-automaatti ja käsivalintainen 6-nopeuksinen vaihtoehto.
Sorry, mutta kyseessä on oikeasti portaaton vaihteisto, johon on vain keinotekoisesti rakennettu 6 "vaihdetta". Tällöin myös vaihteiden vaihdot ovat oikeasti pehmeitä, portaattomia liukuja, vedon katkeamatta välissä lainkaan. Ja ilmeisesti noissa D- ja S-automaattimoodeissa laatikko tosiaan myös toimii portaattomasti, pitäen moottorin kierrosluvun varsin vakiona tietyllä alueella, nopeudesta riippumatta - kuin (maxi)skodessa konsanaan
thumbs-up.gif
Burgman 650:ssähän on hiukka vastaava järjestely, keinotekoisine "vaihteineen", mutta sen vaihteisto on lähempänä skootterin perinteistä sukkanauhaa, kun tämä HFT on sähköhydraulinen
cool.gif

hondadn01hft.jpg

http://thekneeslider.com/archive....ion-hft

Sorry, mutta kyseessä on oikeasti portaaton vaihteisto, johon on vain keinotekoisesti rakennettu 6 "vaihdetta". Tällöin myös vaihteiden vaihdot ovat oikeasti pehmeitä, portaattomia liukuja, vedon katkeamatta välissä lainkaan.
Onkohan tuosta missään selvempää kaaviota/kuvaa toiminnasta. Eli miten välityssuhteen vaihto käytännössä tapahtuu.
Mutta mielenkiintoinen vaihteisto jos toimii ja kestää.

Sorry, mutta kyseessä on oikeasti portaaton vaihteisto, johon on vain keinotekoisesti rakennettu 6 "vaihdetta". Tällöin myös vaihteiden vaihdot ovat oikeasti pehmeitä, portaattomia liukuja, vedon katkeamatta välissä lainkaan.
Onkohan tuosta missään selvempää kaaviota/kuvaa toiminnasta. Eli miten välityssuhteen vaihto käytännössä tapahtuu.
Mutta mielenkiintoinen vaihteisto jos toimii ja kestää.
Toimii samalla tavalla kuin variaattori, mutta noiden ohjelmoitujen "pykälien" kohdalla lautaspyörien asema lukitaan. Periaatteessa tuohon voi ohjelmoida rajattoman määrän "vaihteita" pienimmän ja isoimman välityksen välillä.

Olen niin perverssi, että tykkään tuosta uutukaisesta. ja juuri tuolla koneella varmaan aika osuva paketti. Isommalla pannulla saataisiin todennäköisesti ongelmia vedon kanssa ja vain suurempi kulutus. Tuommoinen minulle koeajoon, kiitos.

Ennusta että tolle käy kuten surullisenkuuluisalle Fordin Edselille, väärä pyörä väärään aikaan...Mutta sinänsä ihan mielenkiintonen peli ja edistyksellistä tekniikaa, tosin ruma ku rullatuoli
tounge.gif

Järkyttävän muumioituneita asenteita uutuutta kohtaan. Nooh, toinen tykkää äidistä jne.

Mun silmä alkaa pikkuhiljaa tottumaan tuohon ulkonäköön. Miten niin muka ruma? Erilaisen ja sulavalinjaisen näköinen mopottihan tuo on eikä ruma. Ehdottomasti koeajon arvoinen ja toivon mukaan poweria lisätään seuraaviin malleihin
062802moto_prv.gif

tiiä siitä muumio-hommasta, voi olla tottakin -mun kohdallani- mut järkyttävän näköinen tuo kapine kyllä on.

ajan mielummin omalla vanhalla pyörälläni vielä ainakin kymmenen vuotta.
cool.gif

Järkyttävän muumioituneita asenteita uutuutta kohtaan. Nooh, toinen tykkää äidistä jne.

Mun silmä alkaa pikkuhiljaa tottumaan tuohon ulkonäköön. Miten niin muka ruma? Erilaisen ja sulavalinjaisen näköinen mopottihan tuo on eikä ruma. Ehdottomasti koeajon arvoinen ja toivon mukaan poweria lisätään seuraaviin malleihin
062802moto_prv.gif
Tässä ketjussa eräs muumio tuo mielipiteensä julki eräästä toisesta härpäkkeestä
wink.gif

062802moto_prv.gif
Tässä ketjussa eräs muumio tuo mielipiteensä julki eräästä toisesta härpäkkeestä  
wink.gif
Jos/kun minua tuolla tarkoitit niin minähän vain kysyin mitä hienoa ko. härpäkkeessä on. Siis ihmettelin, en mollannut...
Ja jos taaloja olis joutilaan niin ko. tyyppisen mopottimen hankkisin kolmanneksi
cool.gif

Tunnustan, tää Honda olis mielenkiintoisempi kuin se Kotarin "pystypersus-kyykky".

Back