• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Honda CBR 600 ostamassa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jandp
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Suosittelisin ostamaan vm. 99- , koska vuonna 99 tuli täysin uusi malli, jossa parennettu ja kehitetty monta kohtaa.
Minulla olisi myynnissä vm. 2000, koko musta
wink.gif

Myynnissä ois -98 mallinen musta(+hiukan harmaata ja hopeaa). Ajettu 61tkm. Halpa ja hyvä menopeli ois tajolla ilman mitään vikoja!

prkleen kesä, oon varmaan ainoo, joka toivoo et se tulis vasta pari kuukautta myöhemmin... Jos heinäkuuhun asti malttas odottaa, ni sillo ois 6000-7000e varaa sijoittaa (jolla vissiin jo sais ihan suht asiallisen menopelin).

Ton ylemmän pyörän olinkin jo ehtiny bongaa nettimotosta.

Samoilla linjoilla aloittajan kanssa mennään...
Eli tietoa pyöristä melkein nolla, ainut et tommosella 600cc cebarilla (mallio -99 tms on tullu parina kesänä vähän ajeltua)
Tiukka säästökuuri meneillään ja kesäks pitäis jo pyörä saada.
Onko jollain viisaammalla antaa opastusta minkä ikäisen vois mahdollisesti saada noin 5000e:llä (+- 400e).

Yksin en oo uskaltautumassa pyörää lähtee hankkimaan, eli pitää vaivata tuttua, joka noiden kanssa on pelannut kauan.
Itse sain oman cebarini 5300€ vm -99, 39k ajettu..
Tosin tuo kuristaminen sitten söi jonkin verran rahaa
sad_orig.gif

perus varma pyörä!

itselläni 2005 vuosimallin cebari ja tyytyväinen olen siihen ollut. hyvä ajaa pitkääkin matkaa ja hyvä myös kaupungissa. vikoja siinä ei ole sen kummempia ilmennyt..

Ittellä on toi -04 RR malli ja kyllä sillä yksikseen ihan hyvin pystyy matkaa ajaan. Kaks päällä matka-ajo suunnitelmat on sitten tuhoon tuomittuja. Toi kyytiläisen paikka tossa mallissa on vaan näön vuoksi.

Ittellä on toi -04 RR malli ja kyllä sillä yksikseen ihan hyvin pystyy matkaa ajaan. Kaks päällä matka-ajo suunnitelmat on sitten tuhoon tuomittuja. Toi kyytiläisen paikka tossa mallissa on vaan näön vuoksi.
Jep, matka-ajo tietty sujuu, kunhan mukaan ymppää taukojumppatuokioita. Itse jaksan päästellä n. 150-200 km kerralla ja sitten on pakko jumpata
062802jumpie_prv.gif

Kaks päällä en lähe maitokauppaa pitemmälle.

Tänään kävin kattomassa -97 cbr 600f kaupassa, 36tkm ajettu, ulkoisesti virheetön ja pirun mukava istuu. Kauppias pyytää 5000€ + 300€ kuristussarjasta. Kohtuullinen hinta? Taitaa olla pakko hommata.
biggrin.gif

prkl.... mista noin edullisii pyorii loytyy... MULLE KANS!!!!
Ei varmaan tarttis miettii montaa kertaa jos tommonen flaksi kavis itella.
Onks kellaa kertoo mista noita pyorii kandee lahtee ettii

Niinhän se on... Ensinnäkin kukaan ei meinaa päästä edes kyytiin ja toiseksi se asento on aivan
033102ass_1_prv.gif
.
crazy.gif
Näinhän se tosiaan on. Täs on vakavassa suunnittelussa et teen tosta omasta pyörästäni täysin yks paikkasen pelin. Kyllähän tolla sen tankillisen päästelee helposti meneen putkeen.

Tässä sulle hyvä pyörä  
thumbs-up.gif

http://www.nettimoto.com/548598

Vuoden itse sillä ajellut (18tkm) ilman ongelmia ja varmasti hyvin huollettu. Renkailla vielä ajaa, mutta varmaan jossain vaiheessa kautta ne pitää vaihtaa.

Tässä sulle hyvä pyörä
thumbs-up.gif

Vuoden itse sillä ajellut (18tkm) ilman ongelmia ja varmasti hyvin huollettu. Renkailla vielä ajaa, mutta varmaan jossain vaiheessa kautta ne pitää vaihtaa.
Jeh, niin näyttäs olevan ihan fiksu peli... (vaikka jossain kuvitelmissani toivon, et ois saanu vähän uudempaa mallia tohon hintaan)
Totahan vois ehkä tulla vaik vilaseen jossain vaiheessa, ku vantaalla itekin asuu.
Ellei oo sit jo myyty...

CBR600rr

Tässä myös edullinen CBR mukavilla varusteilla, jos jotakuta kiinnostaa. Tällä ja F Sport-mallilla ei sitten ole muuta tekemistä kuin merkki toistensa kanssa.

Tässä sulle hyvä pyörä  
thumbs-up.gif

Jeh, niin näyttäs olevan ihan fiksu peli... (vaikka jossain kuvitelmissani toivon, et ois saanu vähän uudempaa mallia tohon hintaan)
Totahan vois ehkä tulla vaik vilaseen jossain vaiheessa, ku vantaalla itekin asuu.
Ellei oo sit jo myyty...
Kukapa ei toivoisi, että samalla rahalla saisi aina vaan uudemman  
wink.gif

Soittele, jos sitten vielä kiinnostaa kun asia tulee ajankohtaiseksi.

Pyörä samassa liikkeessä säilössä, jossa sitä olen huoltanut. Sieltä saa varmasti hyvää faktaa pyörän hyvästä kunnosta.

Back