Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse sain oman cebarini 5300€ vm -99, 39k ajettu..Samoilla linjoilla aloittajan kanssa mennään...
Eli tietoa pyöristä melkein nolla, ainut et tommosella 600cc cebarilla (mallio -99 tms on tullu parina kesänä vähän ajeltua)
Tiukka säästökuuri meneillään ja kesäks pitäis jo pyörä saada.
Onko jollain viisaammalla antaa opastusta minkä ikäisen vois mahdollisesti saada noin 5000e:llä (+- 400e).
Yksin en oo uskaltautumassa pyörää lähtee hankkimaan, eli pitää vaivata tuttua, joka noiden kanssa on pelannut kauan.
Täytyypä sanoa ettei oo hinnalla pilattu... Eikä paljoa ajettu...No siinähän se on,ellei jopa parempiNäin se menee, mutta toivottavasti löydät jonkun MELKEIN yhtä hyvänMaltilla katselet![]()
http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?id_bike=530009![]()
Jep.Tervetuloa kaupoille...Täytyypä sanoa ettei oo hinnalla pilattu... Eikä paljoa ajettu...No siinähän se on,ellei jopa parempiNäin se menee, mutta toivottavasti löydät jonkun MELKEIN yhtä hyvänMaltilla katselet![]()
http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?id_bike=530009![]()
Jep, matka-ajo tietty sujuu, kunhan mukaan ymppää taukojumppatuokioita. Itse jaksan päästellä n. 150-200 km kerralla ja sitten on pakko jumpataIttellä on toi -04 RR malli ja kyllä sillä yksikseen ihan hyvin pystyy matkaa ajaan. Kaks päällä matka-ajo suunnitelmat on sitten tuhoon tuomittuja. Toi kyytiläisen paikka tossa mallissa on vaan näön vuoksi.
Niinhän se on... Ensinnäkin kukaan ei meinaa päästä edes kyytiin ja toiseksi se asento on aivanIttellä on toi -04 RR malli ja kyllä sillä yksikseen ihan hyvin pystyy matkaa ajaan. Kaks päällä matka-ajo suunnitelmat on sitten tuhoon tuomittuja. Toi kyytiläisen paikka tossa mallissa on vaan näön vuoksi.
Kallis...Tänään kävin kattomassa -97 cbr 600f kaupassa, 36tkm ajettu, ulkoisesti virheetön ja pirun mukava istuu. Kauppias pyytää 5000€ + 300€ kuristussarjasta. Kohtuullinen hinta? Taitaa olla pakko hommata.![]()
Näinhän se tosiaan on. Täs on vakavassa suunnittelussa et teen tosta omasta pyörästäni täysin yks paikkasen pelin. Kyllähän tolla sen tankillisen päästelee helposti meneen putkeen.Niinhän se on... Ensinnäkin kukaan ei meinaa päästä edes kyytiin ja toiseksi se asento on aivanIttellä on toi -04 RR malli ja kyllä sillä yksikseen ihan hyvin pystyy matkaa ajaan. Kaks päällä matka-ajo suunnitelmat on sitten tuhoon tuomittuja. Toi kyytiläisen paikka tossa mallissa on vaan näön vuoksi..![]()
![]()
Tässä sulle hyvä pyöräprkl.... mista noin edullisii pyorii loytyy... MULLE KANS!!!!
Ei varmaan tarttis miettii montaa kertaa jos tommonen flaksi kavis itella.
Onks kellaa kertoo mista noita pyorii kandee lahtee ettii
Jeh, niin näyttäs olevan ihan fiksu peli... (vaikka jossain kuvitelmissani toivon, et ois saanu vähän uudempaa mallia tohon hintaan)Tässä sulle hyvä pyöräprkl.... mista noin edullisii pyorii loytyy... MULLE KANS!!!!
Onks kellaa kertoo mista noita pyorii kandee lahtee ettii![]()
http://www.nettimoto.com/548598
Vuoden itse sillä ajellut (18tkm) ilman ongelmia ja varmasti hyvin huollettu. Renkailla vielä ajaa, mutta varmaan jossain vaiheessa kautta ne pitää vaihtaa.
Kukapa ei toivoisi, että samalla rahalla saisi aina vaan uudemmanJeh, niin näyttäs olevan ihan fiksu peli... (vaikka jossain kuvitelmissani toivon, et ois saanu vähän uudempaa mallia tohon hintaan)Tässä sulle hyvä pyöräprkl.... mista noin edullisii pyorii loytyy... MULLE KANS!!!!
Onks kellaa kertoo mista noita pyorii kandee lahtee ettii![]()
http://www.nettimoto.com/548598
Vuoden itse sillä ajellut (18tkm) ilman ongelmia ja varmasti hyvin huollettu. Renkailla vielä ajaa, mutta varmaan jossain vaiheessa kautta ne pitää vaihtaa.
Totahan vois ehkä tulla vaik vilaseen jossain vaiheessa, ku vantaalla itekin asuu.
Ellei oo sit jo myyty...