Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
900: ses on bladen kone, vahva kuin mikä. Tehty alunperin rankempaan töihinpaljos on täällä porukan horneteilla (600) ajeltu ? itse olis ajatuksis ostaa noin 30 000 ajettu vm 98 onko kyseisestä vuosimallista mitään huonoa sanottavaa, tommosten kilometrien ei kai pitäisi tuntua vielä missään tuossa pyörässä vai ?? ekaks omaks pyöräks tulee.. suositteletteko ostamaan 600 vai ostanko suoraan 900enemmänhän se maksaa![]()
![]()
Kannaattaa käyttää sivun yläreunasta löytyvää haku painiketta, löytyy aika paljon aijempaa keskustelua aiheesta.paljos on täällä porukan horneteilla (600) ajeltu ? itse olis ajatuksis ostaa noin 30 000 ajettu vm 98 onko kyseisestä vuosimallista mitään huonoa sanottavaa, tommosten kilometrien ei kai pitäisi tuntua vielä missään tuossa pyörässä vai ?? ekaks omaks pyöräks tulee.. suositteletteko ostamaan 600 vai ostanko suoraan 900enemmänhän se maksaa![]()
![]()
Flywheel Raisiossa, kysy huoltoa sieltä, siellä olen omaa pyörääni käyttänyt huollossa ja ei voi muuta kuin suositellaOnko kellään kokemuksia turun alueen liikkeistä, paljonko mahtais iso huolto + kaasareiden säätö kustantaa noin suunnilleen?
Tuolla ei liene suositeltavaa ihan hirveesti ajella, ainakaan jos käy laihalla?
Todennäköisesti kuristaa edelleenkin. Yleensä se 25kW teksti on niissä osissa, joilla se kuristus tehdään. Eli olisiko kumikurkku siis normaalia ahtaampi?E: Huomasinpas tänään myös, että kaasareiden kumikurkuissa lukee 25kw. Tarkottaako että joskus ollut kuristettu?
Tarkotin ettei ainakaan 25kilowattinen ole enää, mutta saattaa olla ahtaampi siis.Todennäköisesti kuristaa edelleenkin. Yleensä se 25kW teksti on niissä osissa, joilla se kuristus tehdään. Eli olisiko kumikurkku siis normaalia ahtaampi?E: Huomasinpas tänään myös, että kaasareiden kumikurkuissa lukee 25kw. Tarkottaako että joskus ollut kuristettu?
Täältäkin löytyy -08 Hornetti ja tuo sama ominaisuus löytyy myös tuosta (ja ehkä kaikista muistakin mun ajamista mopoista). Joskus joutuu vähän edestakas lykkimään pyörää, että saa vapaalle. Mutta tuotahan esiintyy vain silloin, kun on liikutellut pyörää vapaalla ennen pysähtymistä. Jos vaihtaa vapaalle paikallaan, niin vaihteet vaihtuu ihan kiltisti. Tosin vaatii sen, että liikenteessä ei valuttele valoihin vapaalla, ellei halua ottaa riskiä, että joutuu nylpyttämään kytkintä ja vaihdepoljinta jonojen edessä.Piti tuossa kesäksi itsellekkin tällainen hommata. Nyt on -08 Hornetti pihassa ja vielä parin tonnin jälkeen ainakin jaksaa hymyilyttää.![]()
Ainoa ihmettelyn aihe on vapaalta vaihtaminen, joka ei tunnu luistavan ihan ongelmitta. Eli melko useinkin vapaalta ykköselle vaihdettaessa vaihde ei mene silmään ilman että kytkintä vapauttaa pariin otteeseen. Jostain kuulin tämän olevan enemmänkin ominaisuus kuin vika, mutta onko täällä vastaavia kokemuksia?