Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Myöhässä Teboilille ja tankille. Toivoton yritys tavoittaa letkan häntä hämeen metsistä, mutta kalliolla töllisteltiin makkarat vinossa silti. Hieno paikka!
Juu, huomasin Cebarin perässä, mutten sen häviämistä sieltä. No, jos enskerralla olis ajoissa.Myöhässä Teboilille ja tankille. Toivoton yritys tavoittaa letkan häntä hämeen metsistä, mutta kalliolla töllisteltiin makkarat vinossa silti. Hieno paikka!
Voi pahus, niin minäkin olin myöhässä.
Jos perääsi ilmestyi toinen punainen pyörä Teboilin jälkeen, joka roikkui perässäsi Nikkilään saaka, se oli minä ja olit jo tosi lähellä letkaa, koska Nikkilässä käännyin perästäsi ja parin minuutin jälkeen huomasin olevani letkan kyljessä.
Pyöräsi oli nimittäin parkkipaikalla omani vieressä![]()
J00H, mäkin olin myöhässä 10min, prkln pk-ruuhkat, ei vaa oo hyvinkäälläJuu, huomasin Cebarin perässä, mutten sen häviämistä sieltä. No, jos enskerralla olis ajoissa.Myöhässä Teboilille ja tankille. Toivoton yritys tavoittaa letkan häntä hämeen metsistä, mutta kalliolla töllisteltiin makkarat vinossa silti. Hieno paikka!
Voi pahus, niin minäkin olin myöhässä.
Jos perääsi ilmestyi toinen punainen pyörä Teboilin jälkeen, joka roikkui perässäsi Nikkilään saaka, se oli minä ja olit jo tosi lähellä letkaa, koska Nikkilässä käännyin perästäsi ja parin minuutin jälkeen huomasin olevani letkan kyljessä.
Pyöräsi oli nimittäin parkkipaikalla omani vieressä![]()
![]()
Tosin täältä lännestä kun koittaa töiden jälkeen singahtaa itään ruuhkissa niin tiukkaa tekee viideksi.
Juu letka katkesi ja käytiin vantaalla asti etsimässä risteysmerkkausta..ukemin jälkeen muita polkuja perille ja niin taas kävi jotta perä oli paikalla ennen keulaa. Hyvää maggaraa taiteellisesti "merkattuna", haadee seuraa ja vielä mutskun kautta vihreämmän nurmikon kaupunkiin..Kiitos Brenille järkkäämisestä ja Stagalle tulesta. Mukava oli ajella kunnes 'joku' kävi kesken ajamisen painamassa tappokytkintä ja mopo hyyty. Onneksi tuli pelastava enkeli, Muukka ja löysi 'vian' heti. Sen verran kului aikaa että jäätiin joukosta ja joku ei merkannut risteystä...perille löydettiin kumminkin ja maggarat maistui![]()
Taasko sä tissuttelet?Ei kerinny letkailee, mutta maggara maistu, nyt![]()
kiva vaan kun jaksatte järkkäillä![]()