• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Hitaat goes BBQ (pk-seutu)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bren
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
jää makkarat paistamatta
nixweiss.gif

Myöhässä Teboilille ja tankille. Toivoton yritys tavoittaa letkan häntä hämeen metsistä, mutta kalliolla töllisteltiin makkarat vinossa silti. Hieno paikka!

Myöhässä Teboilille ja tankille. Toivoton yritys tavoittaa letkan häntä hämeen metsistä, mutta kalliolla töllisteltiin makkarat vinossa silti. Hieno paikka!

Voi pahus, niin minäkin olin myöhässä.
Jos perääsi ilmestyi toinen punainen pyörä Teboilin jälkeen, joka roikkui perässäsi Nikkilään saaka, se oli minä ja olit jo tosi lähellä letkaa, koska Nikkilässä käännyin perästäsi ja parin minuutin jälkeen huomasin olevani letkan kyljessä.
Pyöräsi oli nimittäin parkkipaikalla omani vieressä
smile_org.gif

Jos perääsi ilmestyi toinen punainen pyörä Teboilin jälkeen, joka roikkui perässäsi Nikkilään saaka, se oli minä ja olit jo tosi lähellä letkaa, koska Nikkilässä käännyin perästäsi ja parin minuutin jälkeen huomasin olevani letkan kyljessä.
smile_org.gif
Juu, huomasin Cebarin perässä, mutten sen häviämistä sieltä. No, jos enskerralla olis ajoissa.
wink.gif

Tosin täältä lännestä kun koittaa töiden jälkeen singahtaa itään ruuhkissa niin tiukkaa tekee viideksi.

Kiitos Brenille järkkäämisestä ja Stagalle tulesta. Mukava oli ajella kunnes 'joku' kävi kesken ajamisen painamassa tappokytkintä ja mopo hyyty. Onneksi tuli pelastava enkeli, Muukka ja löysi 'vian' heti. Sen verran kului aikaa että jäätiin joukosta ja joku ei merkannut risteystä...perille löydettiin kumminkin ja maggarat maistui
smile_org.gif

smile_org.gif
Juu, huomasin Cebarin perässä, mutten sen häviämistä sieltä. No, jos enskerralla olis ajoissa.
wink.gif

Tosin täältä lännestä kun koittaa töiden jälkeen singahtaa itään ruuhkissa niin tiukkaa tekee viideksi.
J00H, mäkin olin myöhässä 10min, prkln pk-ruuhkat, ei vaa oo hyvinkäällä  
033102ass_1_prv.gif

Tosin löysin sieltä vaan shellin, en teboilia.
No, onneksi kaiken hikoilun, hampaiden kiristelyn ja harhailun jälkeen löysin porukan nurmijärveltä
biggrin.gif

Kivaa oli, jos ajossa oltiin hitaita niin ei ainankaan "illanvietossa", hyvä että ehti alas istua..nopeita nuo motoristit.

Niin joo, iso kiitos Brenille ja sille ystävälliselle automiehelle joka roudas puut ja vielä pisti nuotion tulille, arvostan
thumbs-up.gif

Kiitos Brenille järkkäämisestä ja Stagalle tulesta. Mukava oli ajella kunnes 'joku' kävi kesken ajamisen painamassa tappokytkintä ja mopo hyyty. Onneksi tuli pelastava enkeli, Muukka ja löysi 'vian' heti. Sen verran kului aikaa että jäätiin joukosta ja joku ei merkannut risteystä...perille löydettiin kumminkin ja maggarat maistui
smile_org.gif
Juu letka katkesi ja käytiin vantaalla asti etsimässä risteysmerkkausta..ukemin jälkeen muita polkuja perille ja niin taas kävi jotta perä oli paikalla ennen keulaa. Hyvää maggaraa taiteellisesti "merkattuna", haadee seuraa ja vielä mutskun kautta vihreämmän nurmikon kaupunkiin..

Kiitos hitaista  
smile_org.gif
Makkaratkin maistoi makialta.
Takapenkkiläisen
KUVAT
olkaa hyvät.
Kuvien kokoa pienennetty sorry siitä.  
cool.gif
. Huominen jää väliin, mutta sunnuntaina mennään taas hitaasti.  
sport05.gif

Ja phärskeles mä oon nyt kade. Hianolla paikalla hyvää maggaraa, ja olisin ehkä sittenkin ehtinyt tonne paistopaikalle. Olin paikassa missä ei päähän potkita vielä klo 18:00 (Kotka, selvennykseksi joilleikin nuoremmille), mut hyvinhän tuolta olis ehtiny maggaralle, phärsketti sentään.
nixweiss.gif

Koskee ei oo, mut onpa luonnonrauha ja omat hiillokset tekeytymässä, eipä tarvii ainakaa pelätä jonkun vaihtavan omat kämppärit mun wilhelmii :P

Mitäs oon nii hidas, etten ehtiny ku vast jälkkärikahville, siks saan nautiskella kyrsää lähes yksin, seuranani vain ihanaisen kiimaiset naarasitikat
smile_org.gif

KIITOS Bren,oli tosi kiva päivä/ilta,  
062802jumpie_prv.gif
makkaranpaistoa matkanpäätteeksi oli aivan loistava idea  
bowdown.gif
Tuun ehdottomasti aina jatkossakin sun järjestämiin retkiin  
062802moto_prv.gif
buttrock.gif

Kiitämme Breniä upeasta kohteesta ja hyvin vedetystä ajosta. Stagalle kiitokset polttopuista ja valmiista nuotiosta. Kaikille kiitos mukavasta matkaseurasta.

Back