Mä ajelin lauantaina hitaassa suunnilleen 1.44-1.49 välille. Siellä hitaassa ryhmässä oli kyllä pari(-muutama?) kuskia jotka meni paljon kovempaa kun mä jotka eivät olleet siis kouluttajia. Siirtyminen keskiryhmään on monelle (mulle myös) iso pala kun siellä on sitte kuskeja jotka menee hirmu lujaa, joten hitaassa on kiva ja turvallinen olo ajella

Sunnuntaina kävin yhen (vikan) setin ajaan keskiryhmässä, se tuntu ihan hyvältä ja kierrosaika tippu, ja varmaan meen sinne jatkossakin. Ymmärrän justiinsa tarkalleen ihan uusien kuskien fiilikset (mulla oli IHAN sama fiilis toukokuussa) että miksei noi kaahottajat mee nopeempaan ryhmään ja välillä ne ohitukset pelottaa ja sekottaa oman ajon

Lauantaina siellä oli kyllä muistaakseni hitaassa välillä myös ainakin yksi kouluttaja joka välillä ootteli pääsuoralla ja välillä ajo koulutettavan kiinni tosi lujaa. Mutta ko. herra osaa tämän tehdä turvallisesti.
Siltikään en usko että siellä oli hitaassa yhtäkään kuskia joka olis ajamalla ajanu 1.30 aikoja... Ei ne kuskit jotka mua kovempaa ajo ajanu kuitenkaan niiiin paljon kovempaa ja ohi menivät pääsuoralla.
Yksi mikä rauhotti menoa kummasti oli keltaliivisen kuskin sekaan tulo hitaaseen. Mutu-fiilis tämäkin tosin.
Naisten rata-ajokurssi oli vain sunnuntaina ja samaan syssyyn pukkas joku firman poppoo, oisko niitä ollu 10?
Nää oli ekat MP-Tuen päivät mulle (ke ja to tolla yllä mainitulla jaolla vapaina harjotuksina, pe, la ja su sama jako ku .orgin päivillä) ja mun yleisfiilis on että MP-Tuen päivillä vauhti on kovempaa ainakin siis hitaassa ryhmässä kun .orgin päivillä. Tämä tosin vain mutu-fiilis, mutta kun viime viikolla olin tiistain Alastarossa .orgin päivällä niin hitaassa ei ollut yhtään ohittajaa, vain ohitettavia, tosin siellä oli koulutusryhmäkin. Siirryin siis keskiryhmään sielläkin, pois pelottelemasta.
Yksosaset ratanahat ostettu, kuljetuskalusto hankittu, seuraavaks ratapyörät perheelle. Jälleen yksi (tai kaksi

) menetettyä sielua....