• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Hinttimäisin tapa harrastaa moottoripyöräilyä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja cb79
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ajaminen pelkät Speedot & mustat nahkabuutsit päällä, avokypärä ja homokyttä-mallin raybanit päässä.

Kotoa nimittäin ilmoitettiin että anna olla viimeinen kerta kun tulet biitsiltä kotiin prätkällä vaihtamatta kamoja, naapurit kuulemma tuijottaa.
lol.gif

e: pitäskö kokeilla huomenna samaa, pitäs jostain vaan löytää avopotta ja buutsit.

1. Kokovalkoinen Yumaha moottoripyörä ja siniset ajovarusteet.

2. Turvaliivi.

3. Goldwingi ja kaks äijää kyydissä. (Ainakin toinen on homo!)

4. BMW ja kone väärinpäin. (Tää oli pelkästään Stagalle).

Ps. Mulla ei ole oikeesti ketään tai mitään vastaan PELKÄSTÄÄN sukupuolisen käyttäytymisen perusteella.

^^ Mieki kävin uimassa mopolla varusteina shortsit ja keltaiset crocsit. Tytär häpesi.
Mie rauhoittelin, "ei ne tunne, mulla oli aurinkolasit ja umpikypärä".

Niin, se hinttimäisin tapa?
Mitenkään seks.suuntautumiseen menemättä voisi olla melko hinttiä harrastusta tämmönen:
-sateella/sumussa/usvassa/pilvisellä kelillä ei ajeta, pyörä sotkeutuu
-hiekalla, nurmikolla yms. ei ajeta - edes parkkiin, pyörä sotkeutuu
-pyörää ei itse huolleta/korjata, kädet sotkeutuu
-ajovermeet ovat vesi- ja kaasutiiviit, ilmastoidut ja antibakteeriset kalsareita myöten, jos housut sotkeutuu.
-kaikki (kromi)lisävarusteet kahvinkeittimestä lautasantenniin - feisbook rulettaa reissunpäällä.
-reissumajoitukset ainoastaan yli tai tasan kolmen tähden hotelleissa, nuotiolla ei kykitä, housut sotkeutuu

Ite ajelen meluisalla mopolla naama ja nyrkit mustana, saastaiset metro(seksuaali?)-housut vesisateessa lepattaen.

"Oikasempa tuosta kaasuputkilinjaa pitkin - VFR:llä."

pitkät päällä ja käyttää mp-kuvallisia öljyjä.. sanotaanhan ettei

-kerta homoksi tee
-ei ole homoutta kun mukana ei ole tunnetta
-on miesten hommoo
-jää enemmän naisia heteroille

acdc:n paras laulaja oli viinaoksennukseen tukehtunut bon scott ja sorsakoskea en ole niin pal seurannut.

Homoja on kolmea eri tyyppiä.

- antava
- ottava
- edellisten sekoitus: hintti.

Otavaa ei päällepäin erota.. eleet ja yleinen käyttäytyminen on kuin oikealla äijällä. Kuinka paljon niitä "oikeita äijiä" loppuviimein on... luoja tietää.
Itse en käy edes saunassa kaveriporukalla.. en ikinä. Hyi helvetti saunailtoja.

Aina kun pyörän päälle nousee hintti tai pelkästään antopuolen homo, niin kokonaisuus on niin aidosti hinttimäistä ettei kellekään jää epäselväksi mikä kuski on "miehiään" (eihän ne ottavat isoreiskat niitä herkkupeppuja muutoin löydä) Pyörän merkillä ei ole mitään tekemistä hinttimäisyyden kanssa.

....Ottava puppeli onkin sitten vaarallinen tapaus. Niitä kun ei tunnista, jos ja kun ne itse antaa vihjeen..........

Hyvä kuitenkin muistaa että homokin on ihminen. Ja monesti hyvinkin sympaattinen ja ..
baaa.gif

^^ Mieki kävin uimassa mopolla varusteina shortsit ja keltaiset crocsit. Tytär häpesi.
Mie rauhoittelin, "ei ne tunne, mulla oli aurinkolasit ja umpikypärä".

Niin, se hinttimäisin tapa?
Mitenkään seks.suuntautumiseen menemättä voisi olla melko hinttiä harrastusta tämmönen:
-sateella/sumussa/usvassa/pilvisellä kelillä ei ajeta, pyörä sotkeutuu
-hiekalla, nurmikolla yms. ei ajeta - edes parkkiin, pyörä sotkeutuu
-pyörää ei itse huolleta/korjata, kädet sotkeutuu
-ajovermeet ovat vesi- ja kaasutiiviit, ilmastoidut ja antibakteeriset kalsareita myöten, jos housut sotkeutuu.
-kaikki (kromi)lisävarusteet kahvinkeittimestä lautasantenniin - feisbook rulettaa reissunpäällä.
-reissumajoitukset ainoastaan yli tai tasan kolmen tähden hotelleissa, nuotiolla ei kykitä, housut sotkeutuu

Ite ajelen meluisalla mopolla naama ja nyrkit mustana, saastaiset metro(seksuaali?)-housut vesisateessa lepattaen.

"Oikasempa tuosta kaasuputkilinjaa pitkin - VFR:llä."

Samaan mieltä, tossa yllä on kuvattu aika osuvasti tuota hinttareiden neiteilyä... Homostelusta yleensä on jäänyt pari pointtia, pitää ehkä täsmentää hieman... Homoilu on MIESTEN puuhaa! Kyllähän MIES tietää mistä MIES tykkää! Perusinsinöörille terveisiä!

Erokselle pointsit, pelkkä mielikuva (johon jostain syystä ilmestyy vielä Günther-viikset) sai kyllä haluumaan ajaa rantsuun, ihan sillä että nyt on aika kuuma...

quote: Emännälle Rocketin tarakalle - "Näitä vanhoja metsäautoteitä me aina poljettiin fillarilla uimaan Sääksiin, katos, tämähän on nykyään pururata..."

Jos joku on haukkunut sua cb79 homoksi niin älä välitä niistä, ehkä sä vaan oot niin kaunis mies ja haukkujat on kateellisia.

mun mielestä jo äijä ajaa stereoperällä, se antaa vinkkiä siitä että kaks pötköä peräpäässä on kivempaa...

Useampi miespuoleinen motoristi ajamassa letkassa tiukoissa nahoissaan ja jokaisella mielessä se kimppasauna ja 2x2m pukukoppi jossa kaikki voivat kimpassa kiskoa hikiset nahka-asunsa pois ja sulloutua saunanlauteille pylly pyllyn viereen.

Kuten yritin jo tavailla, koetetaan pysyä aiheessa. Eikä laiteta sitä etusormea vilpittömän kysyjän suuntaan.

Matkapyörä+kaksi härkää+mustat koreteksi asut on mielestäni johdossa. Jens Weissflog viikset eivät laimenna vaikutelmaa.
Matkapyörät on ok, ei mitään niitä vastaan. itsekin ostanen sellaisen lähivuosina.

Mutta kuten sanottu, aikuisen miehen kivekset selässä eivät ole sitä mitä unissa näen.

Eli mikä on hinttimäisin tapa harrastaa moottoripyöräilyä?

On tääkin varsinainen topicci. Lienee kuuluu ihan eri osastoon kuin yleistä keskustelua moottoripyöräilystä ? No, huvinsa ja neuroosinsa kullakin.

Back