Tekeekö mielesi tulla ulos kaapista vai miksi noin kovasti kiehtooJoudun lainaamaan itseäni. Mikä?Kysymys kuului, että "Mikä on hinttimäisin tapa harrastaa moottoripyoräilyä?"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tekeekö mielesi tulla ulos kaapista vai miksi noin kovasti kiehtooJoudun lainaamaan itseäni. Mikä?Kysymys kuului, että "Mikä on hinttimäisin tapa harrastaa moottoripyoräilyä?"
Vaaleanpunaisella Goldwingillä härkäparina hapsuisessa nahkatakissa, koppalakissa ja pelkissä chapseissa YMCA:n tunkiessa subbarilla varustetuista stereoistaMikä on mielestänne hinttimäisin tapa harrastaa moottoripyöräilyä?
Itse näin tänään kun härkäpäri hyppäsi Pan Europeanin selkään, mielestäni se suoritus pääsee vähintään kärkikolmikkoon. Selkä suorassa ja viikset väpättäen. Sen enempää ketään tuomitsematta voinen kertoa, että en halua tuntea kenenkään kulkusia selässäni.
Etsitkö itsellesi sopivinta tapaa aloittaa?Mikä on mielestänne hinttimäisin tapa harrastaa moottoripyöräilyä?
Itse näin tänään kun härkäpäri hyppäsi Pan Europeanin selkään, mielestäni se suoritus pääsee vähintään kärkikolmikkoon. Selkä suorassa ja viikset väpättäen. Sen enempää ketään tuomitsematta voinen kertoa, että en halua tuntea kenenkään kulkusia selässäni.
Ja jos siinä olis kaksi naista, niin ainakaan miesten mielestä se ei sodi mitään vastaan.Matkapyöräily kaksi MIESTÄ pyörän päällä. Siis oikeesti. Jotenkin tuo sotii vaan koko moottoripyöräilyä ja heteroutta vastaan.
Ehdottomasti se, että on mies, ajaa GSX1400:lla ja miehen nähdessään miettii miltä sen kulkuset tuntuisi selässä.Mikä on mielestänne hinttimäisin tapa harrastaa moottoripyöräilyä?
LOLEhdottomasti se, että on mies, ajaa GSX1400:lla ja miehen nähdessään miettii miltä sen kulkuset tuntuisi selässä.Mikä on mielestänne hinttimäisin tapa harrastaa moottoripyöräilyä?![]()
Olen minäkin kyysännyt ja ollut kyydissä.Olen istunut kyydissä ja myös kyysännyt äijiä, aina vain ei ole ollut nelipyöräistä tarjolla joten silloin on menty pyörällä. Toivottavasti kukaan heteroudestaan epävarma ei nähnyt ja saanut traumoja, itseä EVVK... :/
DamnSilloin jos ajelu menee tähän niin on vähän epävarma olo mutta ei se mitään.
mää en tiennyKaikkihan sen tietää; Vastaus on Harley-Davidson
Ei helkkari, tän mä olin jo unohtanut.Kahden miehen yhteinen rataharrastus:
![]()
![]()
![]()
Mä jotekin arvasin, että nämä kuvat päätyy "näille" sivuilleKahden miehen yhteinen rataharrastus:
![]()
![]()
![]()
Kiitän asiallisesta vastauksesta. Todellakin kaksi härkää matkapyörän päällä (esim Pan European) on erittäin hinttimäistä.Matkapyöräily kaksi MIESTÄ pyörän päällä. Siis oikeesti. Jotenkin tuo sotii vaan koko moottoripyöräilyä ja heteroutta vastaan.