• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Hinttimäisin tapa harrastaa moottoripyöräilyä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja cb79
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kysymys kuului, että "Mikä on hinttimäisin tapa harrastaa moottoripyoräilyä?"
Joudun lainaamaan itseäni. Mikä?
Tekeekö mielesi tulla ulos kaapista vai miksi noin kovasti kiehtoo
biggrin.gif

Mikä on mielestänne hinttimäisin tapa harrastaa moottoripyöräilyä?

Itse näin tänään kun härkäpäri hyppäsi Pan Europeanin selkään, mielestäni se suoritus pääsee vähintään kärkikolmikkoon. Selkä suorassa ja viikset väpättäen. Sen enempää ketään tuomitsematta voinen kertoa, että en halua tuntea kenenkään kulkusia selässäni.
Vaaleanpunaisella Goldwingillä härkäparina hapsuisessa nahkatakissa, koppalakissa ja pelkissä chapseissa YMCA:n tunkiessa subbarilla varustetuista stereoista
062802moto_prv.gif

Matkapyöräily kaksi MIESTÄ pyörän päällä. Siis oikeesti. Jotenkin tuo sotii vaan koko moottoripyöräilyä ja heteroutta vastaan.

Mikä on mielestänne hinttimäisin tapa harrastaa moottoripyöräilyä?

Itse näin tänään kun härkäpäri hyppäsi Pan Europeanin selkään, mielestäni se suoritus pääsee vähintään kärkikolmikkoon. Selkä suorassa ja viikset väpättäen. Sen enempää ketään tuomitsematta voinen kertoa, että en halua tuntea kenenkään kulkusia selässäni.
Etsitkö itsellesi sopivinta tapaa aloittaa?

Olen istunut kyydissä ja myös kyysännyt äijiä, aina vain ei ole ollut nelipyöräistä tarjolla joten silloin on menty pyörällä. Toivottavasti kukaan heteroudestaan epävarma ei nähnyt ja saanut traumoja, itseä EVVK... :/

Olen istunut kyydissä ja myös kyysännyt äijiä, aina vain ei ole ollut nelipyöräistä tarjolla joten silloin on menty pyörällä. Toivottavasti kukaan heteroudestaan epävarma ei nähnyt ja saanut traumoja, itseä EVVK... :/
Olen minäkin kyysännyt ja ollut kyydissä.

Mutta jos se ei ole tilapäisratkaisu, vaan jannujen yhteinen tapa harrastaa... eeeh...
crazy.gif

Ajaminen pelkät Speedot & mustat nahkabuutsit päällä, avokypärä ja homokyttä-mallin raybanit päässä.

Kotoa nimittäin ilmoitettiin että anna olla viimeinen kerta kun tulet biitsiltä kotiin prätkällä vaihtamatta kamoja, naapurit kuulemma tuijottaa.

Matkapyöräily kaksi MIESTÄ pyörän päällä. Siis oikeesti. Jotenkin tuo sotii vaan koko moottoripyöräilyä ja heteroutta vastaan.
Kiitän asiallisesta vastauksesta. Todellakin kaksi härkää matkapyörän päällä (esim Pan European) on erittäin hinttimäistä.

Kummallisesti jotkin vastaajat lipeävät aiheesta ja kohdistavat tanakan etusormensa kysyjän suuntaan. Ei aina tarvii olla niin tiukan poliittisen korrekti, joskus voi sanoa että mielestäni joku ihminen vaikuttaa hinttarilta. Ja sen voi sanoa pelkäämättä, että lausunnon jälkeen hyppää jonkun kulkusia heiluttavan selkään.

Ja ihan oikeasti ajatus siitä, että perheen ulkopuolinen täysi-ikäinen mies olisi kyydissä, ei tunnu kutsuvalta. Vaimo kun on kyydissä niin tuhmat tulee mieleen ja poika kun on selässä niin availlaan somasti kaasua. Varmaan olen selvästi piilohomo kun en pidä vieraista kiveksistä selässäni ja pelkkä ajatuskin siitä etoo.

Mutta eiköhän palata alkuperäiseen kysymykseeni, toivon.

Back