Hinttimäisin tapa harrastaa moottoripyöräilyä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja cb79
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
Uusimaa
Mikä on mielestänne hinttimäisin tapa harrastaa moottoripyöräilyä?

Itse näin tänään kun härkäpäri hyppäsi Pan Europeanin selkään, mielestäni se suoritus pääsee vähintään kärkikolmikkoon. Selkä suorassa ja viikset väpättäen. Sen enempää ketään tuomitsematta voinen kertoa, että en halua tuntea kenenkään kulkusia selässäni.

Ehdin ennen threadin lukitusta:
Suzuki GSX-R tiukka nahkapuku päällä perse pystyssä

lookaround_orig.gif

Ehdin ennen threadin lukitusta:
Suzuki GSX-R tiukka nahkapuku päällä perse pystyssä

Ei kai näin vilpitöntä keskustelun aloitusta voi kukaan lukita. Perusinsinööri, monikymmenvuotinen veronmaksaja ja lastenkasvattaja kun olen, niin tällaisia ns "julkisesta totuudesta" poikkeavia ajatuksia ja kysymyksiä tulee välillä mieleen.

Onko sellaista ? Toivottavasta ketjun aloittajan poikaystävä ei ole ollut ilkeä tänään. No jolainen omalla tavallaan purkaa fantasioitaan...

Josko annettaisiin kaikkien harrastaa ihan niin kuin itse haluaa, ei ole heteroilta pois, päin vastoin.

Hurjaa ... ei heteroparikaan välttämättä juuri seksiä mieti moottoripyöräilessään. Pohtiiko muuten joku homomotoristi mielessään mikä on heteroin tapa päristellä?
biggrin.gif

Eipä nyt anneta keskustelun harhailla normaaliin

viherpiiperrys-stalinistis-kommunismis-ihonväristäviismeollaantasaarvoisia-myötäelämis-feministis-meilläonkaikillahauskaa-uudenmaanperusinsinööritmaksaakaiken-klopitnostaaasumistukia-vapaakasvatusrules-homosteluonkivaakunneimunpyllyy
nkoske- suuntaan.

Kysymys kuului, että "Mikä on hinttimäisin tapa harrastaa moottoripyoräilyä?"

Vastaukset kiitos henkilöiltä, jotkä tietävät ilman Googlea kuka oli ACDC artisti ennen 80-lukua ja tietävät Sorsakosken ensimmäisen äänitteen Agentsin kanssa-

Per.... kun harmittaa, ettei osata vastata vilpittömään tiedusteluun. Loka Laitista lainaan hieman kun totean, että tämä on liharuokia syövän heteromiehen kaino pyyntö.

Puppulausegeneraattorista suomennettuna:

Ottaen huomioon oman tilanteensa, voi vain todeta, että homon motoristin hinttimäinen tapa harrastaa mopoilua yllättää toimivuudellaan, ja selvittää samalla huonoja taloudellisia ja hallinnollisia oloja.

Back