Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
*REPS* Ei ole sampo mukana joten sen silmien alla vähän vaikea temppuilla...No voi sianleuka..!
Me lähetään samana lauantaina viikoks Åreen snoukkaan, höh. Muuten olisin kyllä tolle Sumpalle tullu tekeen temput Sampon silmien alla, siis laudalla rinteessä...![]()
No PRKL, sitä paremmalla syyllä "temput" olis ollu ennennäkemättömiä, eikä kyllä olis sen jälkeen enää nähty...*REPS* Ei ole sampo mukana joten sen silmien alla vähän vaikea temppuilla...
![]()
Noh Noh...! Olenko joskus matkalle jäänyt, vaikka se voimia olisikin vienyt...Sun kanssa pari matkaa tehneenä voin kertoa, että tuskin kykenet sinne parvelle.Ne parvien portaat on sitten sellaisia, että ihme jos jollain ei ole pää auki viikonlopun jälkeen.....![]()
Että pitää olla varovainen tai jäädä suosiolla alakertaan....![]()
![]()
![]()
Hyvä sun on puhua kun skippaat koko keikanNo PRKL, sitä paremmalla syyllä "temput" olis ollu ennennäkemättömiä, eikä kyllä olis sen jälkeen enää nähty...*REPS* Ei ole sampo mukana joten sen silmien alla vähän vaikea temppuilla...
![]()
![]()
Voi olla että ei kannata ottaa kypärää päästä koko viikonlopun aikana jos meinaa ehjänä selvitä.Ne parvien portaat on sitten sellaisia, että ihme jos jollain ei ole pää auki viikonlopun jälkeen.....![]()
Että pitää olla varovainen tai jäädä suosiolla alakertaan....![]()
![]()
Pro:t käyttää kypärää laskiessaan...suojaa sitä reikää mikä päässä on, samahan se on kesällä mopolla ajaessa...mitä kypärää?![]()
![]()
Mä kuulun varmaan siihen nössömökkiin?Tahkosta jotain oppineena vois nää mökit jakaa niin että toisessa majoittuu ne ketkä haluavat nukkua enemmän kuin 5 minuuttia yössä (nössömökki) ja toisessa sitten Sumppa ja humppaveikot..![]()
![]()
Voi tsiisus... Noh saat tulla toiseksi yöksi..Mä kuulun varmaan siihen nössömökkiin?Tahkosta jotain oppineena vois nää mökit jakaa niin että toisessa majoittuu ne ketkä haluavat nukkua enemmän kuin 5 minuuttia yössä (nössömökki) ja toisessa sitten Sumppa ja humppaveikot..![]()
![]()
![]()
Ai mää vai?...toisessa sitten Sumppa ja humppaveikot..![]()
![]()
Ketähän ne humppaveikot sit on?Ai mää vai?...toisessa sitten Sumppa ja humppaveikot..![]()
Kumma juttu![]()
![]()
Oliskohan mä, mä, mä, mä ja mäKetähän ne humppaveikot sit on?Ai mää vai?...toisessa sitten Sumppa ja humppaveikot..![]()
Kumma juttu![]()
![]()
![]()
ja mäOliskohan mä, mä, mä, mä ja mäKetähän ne humppaveikot sit on?Ai mää vai?...toisessa sitten Sumppa ja humppaveikot..![]()
Kumma juttu![]()
![]()
![]()
![]()
no jos sä ni sit mäkin.ja mäOliskohan mä, mä, mä, mä ja mäKetähän ne humppaveikot sit on?Ai mää vai?...toisessa sitten Sumppa ja humppaveikot..![]()
Kumma juttu![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kai munkin on pakko myöntää syyllisyyteni..no jos sä ni sit mäkin.ja mäOliskohan mä, mä, mä, mä ja mäKetähän ne humppaveikot sit on?Ai mää vai?...toisessa sitten Sumppa ja humppaveikot..![]()
Kumma juttu![]()
![]()
![]()
![]()
![]()