• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Himokselle skimbaamaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bluesman
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kannattaa asentaa tuplapatja portaiden alapäähän lattialle!  
smile_org.gif

Mä oon ollu tuolla Riparilla ja juurikin noissa samoissa mökeissä
biggrin.gif
Ihan kivoja luukkuja... joo, rappusiin voi kuolla
tounge.gif

No voi sianleuka..!

Me lähetään samana lauantaina viikoks Åreen snoukkaan, höh. Muuten olisin kyllä tolle Sumpalle tullu tekeen temput Sampon silmien alla, siis laudalla rinteessä...
cool.gif

Tahkosta jotain oppineena vois nää mökit jakaa niin että toisessa majoittuu ne ketkä haluavat nukkua enemmän kuin 5 minuuttia yössä (nössömökki) ja toisessa sitten Sumppa ja humppaveikot..
tounge.gif
tounge.gif

mitä, nukutaankos siellä  
eek.gif
eek.gif
No joo, veikkaan että siellä varmaan saadaan aikaiseksi sellainen luonnollinen jako. Sehän on vain sopimuskysymys.

Tahkosta jotain oppineena vois nää mökit jakaa niin että toisessa majoittuu ne ketkä haluavat nukkua enemmän kuin 5 minuuttia yössä (nössömökki) ja toisessa sitten Sumppa ja humppaveikot..  
tounge.gif
tounge.gif
Mä kuulun varmaan siihen nössömökkiin?  
biggrin.gif
Voi tsiisus... Noh saat tulla toiseksi yöksi..
tounge.gif

HUOM! Takavarikoikaa kattilan kannet hyvissä ajoin...
mad.gif

Ei siis onkelmahan on se että mä oon jo NIIIN vanha etten jaksa kahta yötä nukkumatta että ei siinä nössömökissä tarkoitus ole hissutella, mutta jos Hausmyllyn sais hiljaiseksi edes 6 tunnin ajaksi niin se riittää...
biggrin.gif

Back