• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Hikoilemattomia hanskoja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hp10a10
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Fiven stuntit löytyy täältäkin. Kaatumis kokemuksia ei ole vielä mutta mukavat ja viileät kädessä.

Enpä itse lähtisi crossivanttuilla kadulle kurvaamaan. Toki jotkut hullut vetävät nuo kuumat päivät kokonaan ilman!?!

Itse hommasin vasta A-starsin GPPro:t ja eilen tarkeni niillä ihan hyvin, vaikka ovat vielä uutuudenjäykät. Kovin edullisesti noita ei kyllä saa mistään
wink.gif
Joo se on kertakaikkiaan helevetin vaarallista touhua ajella crossihanskoilla kadulla. Ja vielä koko päivä.

Saati ilman hanskoja!

Tiedä tuota minkä perkeleen kuolemantaudin siitä vielä saa itselleen aikaiseksi.  
bawling.gif

Eikun äkkiä nahkat päälle niin ei kuolema korjaa.
Omat kokemukset noista crossihanskoista nyt vaan on tyyliin puutarhahanskat, joissa joku hiano kisalogo ja kiva väritys. Onhan noitakin varmaan ihan hyviä malleja nykyään tarjolla..?

Oma hanskavillitys lähti liikkeelle pikku lipoista, joiden takia epäiltiin murtumaa ranteessa ja lyötiin kipsi käteen muutamaksi viikoksi. Vitutti niin paljon se kapistus kädessä + muu tekemättömyys, että hommasin kunnon hanskat siltä seisomalta ja yhdellä kädellä ebaystä tilaillen.

P.S.Minulle on yksi paksan maku, jos joku urpo tuolla vetää ilman hanskoja, mutta turha tulla sitten foorumeille itkemään kun pikku lippojen seurauksena kädet(suht tärkeät muuten ihmiselle) ovat ihan v**tun paskana.

Ei mulla ainakaan nahkahanskoissa ole hikoillut enempää kädet. Alpinestarin nahkavanttuut on ollut käytössä ja Heldin.

Guanto-RS3-1815484-S.jpg

Mulla on tällaiset hellesäälle, Dainese Rs3. Stormilla 69€, eli aika halvat ja mukavat pitää.

Multa sais L koon Alpinestars GP Plussat halvalla. Myynti-ilmoitus löytyy foorumilta. On hyvä tuuletus kyllä. On vaan liian pienet mulle. (Myyty.)

Oma hanskavillitys lähti liikkeelle pikku lipoista, joiden takia epäiltiin murtumaa ranteessa ja lyötiin kipsi käteen muutamaksi viikoksi. Vitutti niin paljon se kapistus kädessä + muu tekemättömyys, että hommasin kunnon hanskat siltä seisomalta ja yhdellä kädellä ebaystä tilaillen.
Epailen vaan muutamankin voltin endurolla heittaneena, etta se ranne olisi murtunut, oli nahkainen tai kankainen hansikas.

Ilman hansikkaita en aja kuin pakon edessa mutta crossihansikas menee mielestani helteella hyvin. Kaatuu ne crossaritkin joskus.

Mainitsin edellisessa viestissa etta sain sakot, kun ajoin crossihansikkaat kadessa. Se on tosi. Niissa hansikkaissa oli kiinni 250cc crossipyora ja paikallinen police ei arvostanut silla ajoa tankkaamaan paakadun asemalle...    
biggrin.gif

Moottoripyörähanskoissa tosiaan ranneosan on aika paljon taivuttava tai ajosta ei tule enää mitään. Noissa uusissa Proissa vs. ikivanhat SP2:set on aika paljon enemmän tukea ranteelle, liikettä silti rajoittamatta.

Vaikea silti arvioida miten noissa tilanteissa lopulta käy, mutta sitten jos on vehkeet vimosen päälle, niin ei tarvitse ainakin kirota ja jossitella niiden perään..

Täältä myös yksi ääni Richan Magmoille! Tänään tarttui moiset mukaan motonetistä hintaan 49e. On pirun hyvät kädessä ja räpylät pysyy kuivina.
062802jumpie_prv.gif

Back