Enpä itse lähtisi crossivanttuilla kadulle kurvaamaan. Toki jotkut hullut vetävät nuo kuumat päivät kokonaan ilman!?!
Itse hommasin vasta A-starsin GPPro:t ja eilen tarkeni niillä ihan hyvin, vaikka ovat vielä uutuudenjäykät. Kovin edullisesti noita ei kyllä saa mistään
Joo se on kertakaikkiaan helevetin vaarallista touhua ajella crossihanskoilla kadulla. Ja vielä koko päivä.
Saati ilman hanskoja!
Tiedä tuota minkä perkeleen kuolemantaudin siitä vielä saa itselleen aikaiseksi.
Eikun äkkiä nahkat päälle niin ei kuolema korjaa.
Omat kokemukset noista crossihanskoista nyt vaan on tyyliin puutarhahanskat, joissa joku hiano kisalogo ja kiva väritys. Onhan noitakin varmaan ihan hyviä malleja nykyään tarjolla..?
Oma hanskavillitys lähti liikkeelle pikku lipoista, joiden takia epäiltiin murtumaa ranteessa ja lyötiin kipsi käteen muutamaksi viikoksi. Vitutti niin paljon se kapistus kädessä + muu tekemättömyys, että hommasin kunnon hanskat siltä seisomalta ja yhdellä kädellä ebaystä tilaillen.
P.S.Minulle on yksi paksan maku, jos joku urpo tuolla vetää ilman hanskoja, mutta turha tulla sitten foorumeille itkemään kun pikku lippojen seurauksena kädet(suht tärkeät muuten ihmiselle) ovat ihan v**tun paskana.