Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Samaa voin sanoa.Fiven stuntti hanskat rules näillä keleillä.
Hinta noin 50-60 e ja laatu hyvä, tuuletus erinomainen!
juu hyvät on, ei tarvitse riisua tankatessa kun on senverta napakka malli. Motonet myy ja varmaan moni muukin kauppa alta viiskybää.Richalla on ainakin yhdet hyvät. Kato shopista. Magma racing tai jotain sinne päin.
Mä olen aivan julmetun tyytyväinen Stormilta ostamiini "Wheele hanskoihin"! Noi on aika erinäköset luonnossa verrattuna tohon ns. kuvaan. Ohuet, nahkaiset, kovat rystyssuojat, ohut miellyttävä vuori. Rutikuivat kädet, myös tänään kun on ollut se 27 astetta lämmintä (muuten päällä goretakki+ajofarkut+goresaappaat, eli lämmintä riitti, t-paidassa oli mahan kohdalla kosteat läntit, mutta kädet kuivat. Viimevuonna ajoin lidlin karmeilla hanskoilla, eikä mulla ollut koskaan (!!!) kädet kuivat, ei edes kylmällä kelillä.Näillä helteillä kaipaisi vähän kevyempää hanskoitusta. Onko jollakulla suositella kohtuuhintaisia hikoilemattomia ajohanskoja (vai onko sellaisia edes)?
Asiallisilta noi tuntuu omaankin käteen. Ennen näitä taistelin puutuvien peukalonhankojen kanssa, nyt ei toistaiseksi sitäkään.Täältä ääni "Sweep tristan"-hanskoille. Laadukkaan oloiset, suojaavat sekä ilmastointireillä varustetut
Samat mullakin käytössä. ja juuri mukavat ilmalennot laskeutuen asvaltille tehneenä, voin sanoa että kyllä nämä suojaavat asvaltti-ihottumalta erittäin hyvin.Samaa voin sanoa.Fiven stuntti hanskat rules näillä keleillä.
Hinta noin 50-60 e ja laatu hyvä, tuuletus erinomainen!
Tosin nämähän eivät tietenkään täytä kaikkien määritelmää hyperturvallisistarata-ajoontarkoitetuistanahkahanskoista.
Mutta erittäin mukavat kaupunkiajossa.
Joo se on kertakaikkiaan helevetin vaarallista touhua ajella crossihanskoilla kadulla. Ja vielä koko päivä.Enpä itse lähtisi crossivanttuilla kadulle kurvaamaan. Toki jotkut hullut vetävät nuo kuumat päivät kokonaan ilman!?!
Itse hommasin vasta A-starsin GPPro:t ja eilen tarkeni niillä ihan hyvin, vaikka ovat vielä uutuudenjäykät. Kovin edullisesti noita ei kyllä saa mistään![]()