• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Hikoilemattomia hanskoja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hp10a10
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Näillä helteillä kaipaisi vähän kevyempää hanskoitusta. Onko jollakulla suositella kohtuuhintaisia hikoilemattomia ajohanskoja (vai onko sellaisia edes)?

Richalla on ainakin yhdet hyvät. Kato shopista. Magma racing tai jotain sinne päin.

Ääni myös Richan Magmalle  
062802jumpie_prv.gif

Enpä itse lähtisi crossivanttuilla kadulle kurvaamaan. Toki jotkut hullut vetävät nuo kuumat päivät kokonaan ilman!?!

Itse hommasin vasta A-starsin GPPro:t ja eilen tarkeni niillä ihan hyvin, vaikka ovat vielä uutuudenjäykät. Kovin edullisesti noita ei kyllä saa mistään
wink.gif

Ns. hellehanskoja on tarjolla ainakin tuolla etelämpänä vaikka kuinka paljon mutta eipä ole täälläpäin paljoa niitä näkynyt. Ei ku netistä etsiin. Itellä on muutamat parit mutta merkkiä en tähän hätään muista.

Fiven stuntti hanskat rules näillä keleillä.

Hinta noin 50-60 e ja laatu hyvä, tuuletus erinomainen!

mulla on kanssa nuo Richan Magmat mustana, on kyllä mukavan vilposet hanskat. Tosin on moitittavaakin, ostettu viimekesänä ja nyt jo pärköää peukunpäästä. On vielä ainakin itselle ärtsyttävän lyhyt tuo peukku. Tahtoo kädet puutua turhan nopsaan. Muissa sormissa piisaa pituutta hyvin. (2xl)

Tuleekin itte ajeltua melkeen aina jo kevariaikana ostetuilla paksummilla nahkahanskoilla missä on joku cooli kevlari rystysis
biggrin.gif
Merkistä ei mitään tietoa, joku trufit siinä taitaa lukee. On hyvät kelillä kun kelillä =) Ainakaan kun ei tiedä paremmasta..

Scottin hanskat tietääkö joku mallia? Ostin käytettynä, olisi kiva tietää jos jostain saa näitä vielä uutena kun alkavat jo hieman luovuttaa vuosien käytön jälkeen.
Pientä reikää täynnä niin hengittää hyvin ja myös sopivan ohkaiset niin tatsi on hyvä

Näillä helteillä kaipaisi vähän kevyempää hanskoitusta. Onko jollakulla suositella kohtuuhintaisia hikoilemattomia ajohanskoja (vai onko sellaisia edes)?
Mä olen aivan julmetun tyytyväinen Stormilta ostamiini "Wheele hanskoihin"! Noi on aika erinäköset luonnossa verrattuna tohon ns. kuvaan. Ohuet, nahkaiset, kovat rystyssuojat, ohut miellyttävä vuori. Rutikuivat kädet, myös tänään kun on ollut se 27 astetta lämmintä (muuten päällä goretakki+ajofarkut+goresaappaat, eli lämmintä riitti, t-paidassa oli mahan kohdalla kosteat läntit, mutta kädet kuivat. Viimevuonna ajoin lidlin karmeilla hanskoilla, eikä mulla ollut koskaan (!!!) kädet kuivat, ei edes kylmällä kelillä.

Täältä ääni "Sweep tristan"-hanskoille. Laadukkaan oloiset, suojaavat sekä ilmastointireillä varustetut

Fiven stuntti hanskat rules näillä keleillä.

Hinta noin 50-60 e ja laatu hyvä, tuuletus erinomainen!
Samaa voin sanoa.

Tosin nämähän eivät tietenkään täytä kaikkien määritelmää hyperturvallisistarata-ajoontarkoitetuistanahkahanskoista.

Mutta erittäin mukavat kaupunkiajossa.
Samat mullakin käytössä. ja juuri mukavat ilmalennot laskeutuen asvaltille tehneenä, voin sanoa että kyllä nämä suojaavat asvaltti-ihottumalta erittäin hyvin.

jotku sinisalon fleecehanskat oli käsissä ku töihin ajoin. oulussa +24. ei hikoillu. hieman sateellaki ajanu ja vesi pysyi ulkona, ihme kyllä.

Enpä itse lähtisi crossivanttuilla kadulle kurvaamaan. Toki jotkut hullut vetävät nuo kuumat päivät kokonaan ilman!?!

Itse hommasin vasta A-starsin GPPro:t ja eilen tarkeni niillä ihan hyvin, vaikka ovat vielä uutuudenjäykät. Kovin edullisesti noita ei kyllä saa mistään
wink.gif
Joo se on kertakaikkiaan helevetin vaarallista touhua ajella crossihanskoilla kadulla. Ja vielä koko päivä.

Saati ilman hanskoja!

Tiedä tuota minkä perkeleen kuolemantaudin siitä vielä saa itselleen aikaiseksi.
bawling.gif

Eikun äkkiä nahkat päälle niin ei kuolema korjaa.

Back