Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jeps, samaa mieltä tosta puolueesta, itsellä jo vuosia ollut pannassa:Puolue voisi olla toinen, mutta henkilöä mä ensisijaisesti äänestän.
Mä en ainakaan tuosta lakisanastosta löytäny yhtään lupsakkaa sanaa. Luulenpa että lukiessasi tuota tekstiä, kuulet päässäsi salovaaran äänen joka on lupsakka.Pertti vastasi minullekin:
...
Vähän toista kun Lylyn vastaukset. Faktaa faktan perään ja lupsakkaan sävyyn.
Jep, kyllä näin on.Äänestyksestä mitään tiedä,mutta....
Pertille![]()
Lyly painukoon........tai ainakin 'kannaksen' toiselle puolle....![]()
![]()
Ja tässä tulee juhannus trolliJeps, samaa mieltä tosta puolueesta, itsellä jo vuosia ollut pannassa:Puolue voisi olla toinen, mutta henkilöä mä ensisijaisesti äänestän.
1) keskusta (maalaisliitto)
2) vihreät (viherpeipot koittaa aina sotkea kaiken ja kieltää kivan)
3) RKP (Hurrit olkoot ruotsalaisessa politiikassa)
Voiskohan olla niin ett Pertti ei tuolloin vielä ollut motoristi... Joka tapauksessa kuitenkin tällä hetkellä jamppa latelee meille myönteisiä asioita ja kertoo itekin mopoilevansa joten luotan siihen ett asia on vilpitön. Kaikkiahan sekään ei näköjään miellytä mutt kukin pitäköön kantansa...Mies ei tiennyt prätkistä eikä niillä ajamisesta yhtään mitään ja kauhistelu kaikkien motoristien hirvittävästä ajotyylistä...
HÄH? et voi olla!!!syyllistynyt Keskustan kannattamiseen toistuvasti, enkä ole silti tuntenut itseäni pahaksikaan luopioksi.. ja on Annelikin mua halannut ja silti olen hengissä ..!!![]()
Kai halatessasi potkasit sitä ees munille ?ja on Annelikin mua halannut ja silti olen hengissä .
Sama myös autopuolelle niin voisi ainakin luulla että pienyrittäjille lisää töitä kun teetetään pikkuosia yms. Mutta ilman että voisi myös vastaavalla tavalla auton rakentaa kuin pyörän, lainsäädännössä ei ole mitään "suurta" hyötyä, autoharrastajiakin on paljon ja tasapuolisuuden nimissä kummallekin mahdollisuus rakentaa sellaisia pelejä kuin halutaan. Ilman kunnon lobbausta mp ja auto-harrastajilta ei ole edes mahdollista tuota saada aikaan ja tarvitaan aika monta perttiä ja bremeriä että saataisiin mitään järkevää aikaiseksi.Pertti voisi tutkia sit myös tämän suomalaisen moottoripyörien rakenteluun liittyvän lakipykälän, ja nämä prosenttihässäkkähuuhaajutut! jos suomi ottais taaskin ruotsista jotai järkevää mallia niin mahdollisuus harrasteajoneuvon (amatörbygge) katsastamisesta olis tännekki hörkkölään tervetullut uudistus ja kohtuu edullisenakin vielä! tästä olis iloa melkosen monelle harrastajalle jotka tykkää tehdä itse osia pyöriinsä tai koko pyörän itse ilman "gyypelkoa" tienpäällä! kopteriäijät jotka tykkää valmistaa itse hienoja pyöriä pienin teknisin yksityiskohdin, ja esmes bomberit jotka tekee aina vaan hienompia faittereita! tää on eräänlaista käsityötä, taidetta, luovaa ajattelua ja teknistä osaamista asian tiimoilta!
esimerkiksi, jos vanhan pyörän jarrut, vaikkapa rumpusellaiset, muutetaan uusiin ja nykyaikaisiin jarruihin...siihen puututaan viranomaispuolelta. ei järkiä ainakaan mun mielestä! ja tämäkin on kuskin ajatus turvallisuudesta tienpäällä! hienoilla pyörillä pitäis saada myös ajaa!
tee pertti jotai, meitä on jo monta!![]()
![]()
ja toi lylyn juttu....![]()
![]()
![]()
![]()