• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Hienoa Salovaara..!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MadMax
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
En kovin innokkaasti eduskuntavaaleissa ole äänestänyt, mutta Pertti on kyllä pistetty mieleen. Ehkä seuraavissa vaaleissa käyn raapustamassa äänen mikäli mies päättää hakea toiselle kaudelle.
062802jumpie_prv.gif

Puolue voisi olla toinen, mutta henkilöä mä ensisijaisesti äänestän.

Jeps, samaa mieltä tosta puolueesta, itsellä jo vuosia ollut pannassa:

1) keskusta (maalaisliitto)
2) vihreät (viherpeipot koittaa aina sotkea kaiken ja kieltää kivan)
3) RKP (Hurrit olkoot ruotsalaisessa politiikassa)

Vai ei ole takin kääntäjä...

Muistanpa elävästi yhden viikonlopun viimekesältä, kun oli pakko autolla ajaa tavarapaljouden takia ja samalla kuuntelin Salovaaran ja mikäsenniminytoli hepun liikenne ohjelmaa ja kyllä muuten oli hermo pinnalla. Mies ei tiennyt prätkistä eikä niillä ajamisesta yhtään mitään ja kauhistelu kaikkien motoristien hirvittävästä ajotyylistä sai lopulta laittamaan palautetta radiokanavan palutesivujen kautta, mutta siihen ei koskaan vastausta tullut.

Keskustelu liikkui tasolla kuinka hirvittävän kovaa ne (prätkät) ajaa autojen ohi, mitenkä hirvittävästi ne kiihdyttää ohittaessaan ja kuinka paha äänikin niissä on. Keskustelun taso kun oli tällainen ja soittajat tätä mieltä niin eiköstä vain mister motoristipolitiikkokin hirvitellyt aivan samoja asioita...

ääntenkalasteluako? En tiedä. Takinkääntäjä? Noiden viestien perusteella olisin taipuvainen uskomaan näin.

Jeps, samaa mieltä tosta puolueesta, itsellä jo vuosia ollut pannassa:

1) keskusta (maalaisliitto)
2) vihreät (viherpeipot koittaa aina sotkea kaiken ja kieltää kivan)
3) RKP (Hurrit olkoot ruotsalaisessa politiikassa)
Ja tässä tulee juhannus trolli
tounge.gif

Punikkiako sitten pitäis äänestää=sdp (jak) Vasemmisto (yäks) hyi helvetti)

Taidanpa äänestää seuraavaksi Perttiä kun toi puoluekkin on oikea

bowdown.gif
bowdown.gif

Ja herneetöntä jussia kaikille
biggrin.gif

Mies ei tiennyt prätkistä eikä niillä ajamisesta yhtään mitään ja kauhistelu kaikkien motoristien hirvittävästä ajotyylistä...
Voiskohan olla niin ett Pertti ei tuolloin vielä ollut motoristi... Joka tapauksessa kuitenkin tällä hetkellä jamppa latelee meille myönteisiä asioita ja kertoo itekin mopoilevansa joten luotan siihen ett asia on vilpitön. Kaikkiahan sekään ei näköjään miellytä mutt kukin pitäköön kantansa...  
wink.gif

Jumaleisson!! Äijäonäijäonäijä! Jos Pertti kerran mopon päällä viihtyy... niin kai sitä vois kanssamopoilija huonomminkin äänestää.

Siin on se hyvä puoli, että kansanedustajanakin voi kehittyä.Lyly ei kehittynyt, mutta Pertti kehittyi.
Kyllä kait kansanedustajan vähimmäisvaatimus on, että se kuuntelee kansan ääntä.Lyly ei halunnut yhteydenottoja ja asiasta hänelle huomautin ja hän kysyi, että missä muka sanonut ettei halua enää keskustella, nakkasin linkin tänne ja siinä hiljeni mies..
Hän ei edelleenkään myönnä olevansa väärässä...ja ihminen joka ei osaa myöntää erehtyneensä....no joo...
Keskusta ei puolueena minua miellytä, mutta toisaalta äänestän hyvää ihmistä, joka käyttää järkeään, joten..........

Älkää nyt turhaan sitä Keskustan äänestämistä niin kauhiasti peljätkö! Eikös ole tärkeämpää, että siellä eduskunnassa on fiksuja ihmisiä kuin mitä puoluetta ne edustaa?! Itse olen syyllistynyt Keskustan kannattamiseen toistuvasti, enkä ole silti tuntenut itseäni pahaksikaan luopioksi.. ja on Annelikin mua halannut ja silti olen hengissä ..!!
biggrin.gif

Salovaarakin vaikutti vähän aikaa fiksulta mieheltä ennenkuin meni keskustan ehdokkaaksi ja muistaakseni uutisvuodossa puhui sen verran fiksuja etten häntä äänestäis vaikka oltaiskiin samassa vaalipiirissä, onneksi riittää järkeviä ehdokkaita puolueilta jotka ei kehittele kaikenmaailman työreformeja ja puhu halvan työvoiman saamisesta.

Pertti voisi tutkia sit myös tämän suomalaisen moottoripyörien rakenteluun liittyvän lakipykälän, ja nämä prosenttihässäkkähuuhaajutut! jos suomi ottais taaskin ruotsista jotai järkevää mallia niin mahdollisuus harrasteajoneuvon (amatörbygge) katsastamisesta olis tännekki hörkkölään tervetullut uudistus ja kohtuu edullisenakin vielä! tästä olis iloa melkosen monelle harrastajalle jotka tykkää tehdä itse osia pyöriinsä tai koko pyörän itse ilman "gyypelkoa" tienpäällä! kopteriäijät jotka tykkää valmistaa itse hienoja pyöriä pienin teknisin yksityiskohdin, ja esmes bomberit jotka tekee aina vaan hienompia faittereita! tää on eräänlaista käsityötä, taidetta, luovaa ajattelua ja teknistä osaamista asian tiimoilta!

esimerkiksi, jos vanhan pyörän jarrut, vaikkapa rumpusellaiset, muutetaan uusiin ja nykyaikaisiin jarruihin...siihen puututaan viranomaispuolelta. ei järkiä ainakaan mun mielestä! ja tämäkin on kuskin ajatus turvallisuudesta tienpäällä! hienoilla pyörillä pitäis saada myös ajaa!

tee pertti jotai, meitä on jo monta!
wink.gif
smile_org.gif

ja toi lylyn juttu....
baaa.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Pertti voisi tutkia sit myös tämän suomalaisen moottoripyörien rakenteluun liittyvän lakipykälän, ja nämä prosenttihässäkkähuuhaajutut! jos suomi ottais taaskin ruotsista jotai järkevää mallia niin mahdollisuus harrasteajoneuvon (amatörbygge) katsastamisesta olis tännekki hörkkölään tervetullut uudistus ja kohtuu edullisenakin vielä! tästä olis iloa melkosen monelle harrastajalle jotka tykkää tehdä itse osia pyöriinsä tai koko pyörän itse ilman "gyypelkoa" tienpäällä! kopteriäijät jotka tykkää valmistaa itse hienoja pyöriä pienin teknisin yksityiskohdin, ja esmes bomberit jotka tekee aina vaan hienompia faittereita! tää on eräänlaista käsityötä, taidetta, luovaa ajattelua ja teknistä osaamista asian tiimoilta!

esimerkiksi, jos vanhan pyörän jarrut, vaikkapa rumpusellaiset, muutetaan uusiin ja nykyaikaisiin jarruihin...siihen puututaan viranomaispuolelta. ei järkiä ainakaan mun mielestä! ja tämäkin on kuskin ajatus turvallisuudesta tienpäällä! hienoilla pyörillä pitäis saada myös ajaa!

tee pertti jotai, meitä on jo monta!
wink.gif
smile_org.gif

ja toi lylyn juttu....
baaa.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
Sama myös autopuolelle niin voisi ainakin luulla että pienyrittäjille lisää töitä kun teetetään pikkuosia yms. Mutta ilman että voisi myös vastaavalla tavalla auton rakentaa kuin pyörän, lainsäädännössä ei ole mitään "suurta" hyötyä, autoharrastajiakin on paljon ja tasapuolisuuden nimissä kummallekin mahdollisuus rakentaa sellaisia pelejä kuin halutaan. Ilman kunnon lobbausta mp ja auto-harrastajilta ei ole edes mahdollista tuota saada aikaan ja tarvitaan aika monta perttiä ja bremeriä että saataisiin mitään järkevää aikaiseksi.

Back