Tänään sitte sattuki hauskasti. Töihin ajelin länsiväylää pitkin, niin ku joka aamu. Rikoin taas lakia ja splittasin, ku oli muka kiire... Joskushan sattuu, että autot vaihtelevat kaistaa jne. ja siks saa olla koko ajan erityisen varuillaan vetäessään kaistojen välissä.
Mutta tällä kertaa oliki hauska "tappamisen" meininki. Vituuntunut autoilija halus kai antaa opetuksen lainrikojalle.
Kun olin ohittamassa punasta 80-luvun melkein paikallaan seisovaa audia tapiolan kohdalla, päätti kuski vittuunnuksissaan vetästä keskelle kaistaa noin 2 metriä, ennen ku olin ohittamassa häntä. Siinä sitte jarrut pohjaan, joku ihmeen väistö kolmen sentin päästä autoja ja kaatumatta/törmäämättä onneksi eteen päin pysähtyen. Audi- Kuski näyttää nyrkkiä mulle ja huuta jotain. Onneks nopeus oli jossain 30-40kmh nurkilla, ettei tuskin siinä olis henki lähteny, mutta pelästyin kuitenki aivan sairaasti.
Kai se oli laskeskellu, että "splittaaja on kuitenki syyllinen oikeuden edessä, jos jotain tapahtuu...taidan antaa opetuksen, joka sattuu vähän, mutta sittenpähä oppii..."
Päivän aikana on ny vähän mietityttäny, että mitä vittua sentään. Joku täysin tuntematon on valmis kostamaan ja satuttamaan rankemman kautta, jos joku vähän "etuilee"... ja se etuilu ei kuitenkaan vaikuta hänen työmatkaansa yhtään.