Fabiolle ei mikän kelpaa. Ducatin retro-pyörät liian bodattuja, mutta sitten vähän slimmimpi cafe-raceri, niin taas haetaan nitroa purkista.Et kait olekkaan..mut kauhea hökötys se laite on kumminniii... :![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Fabiolle ei mikän kelpaa. Ducatin retro-pyörät liian bodattuja, mutta sitten vähän slimmimpi cafe-raceri, niin taas haetaan nitroa purkista.Et kait olekkaan..mut kauhea hökötys se laite on kumminniii... :![]()
Voisin ilmoittautua kurssille ja näyttelyyn, mitä pitäisi tehdä että saisi kutsun?Et kait olekkaan..mut kauhea hökötys se laite on kumminniii...Paremman näköinen kuin yksikään standardi Ducati. Ei voi mitään, perus-ducati ei vaan miellytä.
Ei, en ole saatana.![]()
Sulle pitää järjestää tulevana kesänä yksityinen "Perus-Ducati"-kurssi ja näyttely !!
Jonoon järjesty. Mä olen ekana aivopesuun.Voisin ilmoittautua kurssille ja näyttelyyn, mitä pitäisi tehdä että saisi kutsun?Et kait olekkaan..mut kauhea hökötys se laite on kumminniii...Paremman näköinen kuin yksikään standardi Ducati. Ei voi mitään, perus-ducati ei vaan miellytä.
Ei, en ole saatana.![]()
Sulle pitää järjestää tulevana kesänä yksityinen "Perus-Ducati"-kurssi ja näyttely !!
Eihän tuossa mitään aivopesua ole tarjolla. Ennemminkin katsaus "oikeisiin" Ducateihin.Jonoon järjesty. Mä olen ekana aivopesuun.Voisin ilmoittautua kurssille ja näyttelyyn, mitä pitäisi tehdä että saisi kutsun?Et kait olekkaan..mut kauhea hökötys se laite on kumminniii...Paremman näköinen kuin yksikään standardi Ducati. Ei voi mitään, perus-ducati ei vaan miellytä.
Ei, en ole saatana.![]()
Sulle pitää järjestää tulevana kesänä yksityinen "Perus-Ducati"-kurssi ja näyttely !!![]()
Ja tässä Oikeita MielipiteitäEnnemminkin katsaus "oikeisiin" Ducateihin.
Onhan sentään "oikealla" ja oikealla eroa, vaikka äärimmäisen vakavasta asiasta onkin kyse.Ja tässä Oikeita MielipiteitäEnnemminkin katsaus "oikeisiin" Ducateihin.