• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Hieno Ducati!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja (poistettu tili)
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Paremman näköinen kuin yksikään standardi Ducati. Ei voi mitään, perus-ducati ei vaan miellytä.

Ei, en ole saatana.
Et kait olekkaan..mut kauhea hökötys se laite on kumminniii...
wink.gif

Sulle pitää järjestää tulevana kesänä yksityinen "Perus-Ducati"-kurssi ja näyttely !!
Voisin ilmoittautua kurssille ja näyttelyyn, mitä pitäisi tehdä että saisi kutsun?

Paremman näköinen kuin yksikään standardi Ducati. Ei voi mitään, perus-ducati ei vaan miellytä.

Ei, en ole saatana.
wink.gif

Sulle pitää järjestää tulevana kesänä yksityinen "Perus-Ducati"-kurssi ja näyttely !!
Voisin ilmoittautua kurssille ja näyttelyyn, mitä pitäisi tehdä että saisi kutsun?
Jonoon järjesty. Mä olen ekana aivopesuun.
tounge.gif

Toi ginan lerpattava perä putkimutkalla varustettuna on vähän hölmön näköinen, mutta kyllähän se muuten on ihan asiallisen oloinen... Jos ite tekisin niin en ehkä maalaisi ihan noin ja muitakin pikkujuttuja, mutta kukin tavallaan.

Tosta toisesta ei oikein ole hyvistä kulmista kuvia että näkisi miltä se oikeasti vaikuttaa, että paha sanoa mitään.

Ei, en ole saatana.
wink.gif

Jonoon järjesty. Mä olen ekana aivopesuun.
tounge.gif
Eihän tuossa mitään aivopesua ole tarjolla. Ennemminkin katsaus "oikeisiin" Ducateihin.

Back