• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Hieno Ducati!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja (poistettu tili)
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No just!
confused_orig.gif

Sanoja ducati ja hieno ei voida edes yhdistää samaan lauseeseen.
Joo ne kirveellä veistetyt riisikupit on hienoja. Ducatia ei pidä niihin sotkea, kun ne ovat niin paljon paremmin muotoiltuja. Vaikea löytää sopivaa sanaa, joten käytän kahta - kerrassaan upeita.

Tosin tässä ketjussa esitetyt ovat vähän outoja, mutta varmasti omistajalleen mieluisia.

Nimi on ymmärrettävä ulkonäön kannalta, sensuurin takia jättäneet kaksi ensimmäistä kirjainta nimestä?
idea3.gif

Leuhka peli, kelpais mulle. Vois kerrankin sanoa, että pyörä on lähes yhtä ruma kuin omistajansa.

SUIZA 1200 voi työntää ittensä sinne missä aurinko EI paista. Upeita provoja. Jösses sentäs. No ei vaiskaa. Saahan sitä kiusia.
biggrin.gif

No sitten asiaan. Toi Gina ei oikeen oo mun makuun, mutta tuo jälkimmäinen futuristinen on mielestäni suorastaan upea.
062802moto_prv.gif

Vähän oli itte tehdyn näköinen. Ja mähän oon taas ihan päinvastaista mieltä ku virittäjä_velho, ei kai se mikään ihme oo.

SUIZA 1200 voi työntää ittensä sinne missä aurinko EI paista. Upeita provoja. Jösses sentäs. No ei vaiskaa. Saahan sitä kiusia.
biggrin.gif

No sitten asiaan. Toi Gina ei oikeen oo mun makuun, mutta tuo jälkimmäinen futuristinen on mielestäni suorastaan upea.
062802moto_prv.gif
Suiza 1200 edustaa jäykkää perusprovo-demarimeininkiä ;)

Koska minullakaan ei ole niin ei saa kenelläkään muullakaan olla...
tounge.gif

Mä taas diggaan tollasista.. katteet vaan vituttaa, kun niitä kuitenkin alkais vääntämään kuidusta tai kevlarista..
tounge.gif

Sinäänsä ducati olis hyvä pyörä kun katteet on jo valmiiks komposiittia, niin ei pystyis tekemään niitä
wink.gif

Useimmat tuntuu pitävän GINAa rumana. Mä en tiedä miksi mutta musta se on todella helv*tin hyvän näköinen. Ottaisin koska vaan kaupunkipyöräksi. Tohon kunnon mörinät päälle niin parempaa ei voisi olla.

Ihan hirveä ilmestys, no makunsa kullakin. Miten muuten noi ducatin putkirungot ? - Onko ne kestäviä ? Näyttää aina niin heiveröisiltä.

Toi eka oli ainakin hyvä esimerkki siitä miten voi Dukatiin joku tosiaankin laittaa vanhan harrikan stongan...ja trumpan takapään...ruututeippi on aina hyvä tietty, ja halpakin tuunaus.
biggrin.gif

Toi toinen on melkei yhtä hauska, tankataan vissiin tosta edestä, mut Lepperistä puuttuu jouset!

joo mä sekoilin..

tosin oli noiden oma "hurrikaani runko" aika samannäköinen kuin monsterin vastaava.

Useimmat tuntuu pitävän GINAa rumana. Mä en tiedä miksi mutta musta se on todella helv*tin hyvän näköinen. Ottaisin koska vaan kaupunkipyöräksi. Tohon kunnon mörinät päälle niin parempaa ei voisi olla.
Vaihda saatana lääkitystäsi tai mene terapiaan !! ...HYI VITTU !!!
Paremman näköinen kuin yksikään standardi Ducati. Ei voi mitään, perus-ducati ei vaan miellytä.

Ei, en ole saatana.

Back