Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo ne kirveellä veistetyt riisikupit on hienoja. Ducatia ei pidä niihin sotkea, kun ne ovat niin paljon paremmin muotoiltuja. Vaikea löytää sopivaa sanaa, joten käytän kahta - kerrassaan upeita.Sanoja ducati ja hieno ei voida edes yhdistää samaan lauseeseen.
Suiza 1200 edustaa jäykkää perusprovo-demarimeininkiäSUIZA 1200 voi työntää ittensä sinne missä aurinko EI paista. Upeita provoja. Jösses sentäs. No ei vaiskaa. Saahan sitä kiusia.![]()
No sitten asiaan. Toi Gina ei oikeen oo mun makuun, mutta tuo jälkimmäinen futuristinen on mielestäni suorastaan upea.![]()
Pyydän sioilta anteeksi kun vertasin tähän ducatiinEi saa pilkata sikaa.S I K A R U M A![]()
"This is an example of a ground-up build using one of our HURRICANE frames."http://www.motomaxy.com/build/h1.html
tää on makeempi. vakio runkoa käyttää.
Saiskohan vanhemmasta 750Ss.tä tehtyä tuollaisen?
Vaihda saatana lääkitystäsi tai mene terapiaan !! ...HYI VITTU !!!Useimmat tuntuu pitävän GINAa rumana. Mä en tiedä miksi mutta musta se on todella helv*tin hyvän näköinen. Ottaisin koska vaan kaupunkipyöräksi. Tohon kunnon mörinät päälle niin parempaa ei voisi olla.
Paremman näköinen kuin yksikään standardi Ducati. Ei voi mitään, perus-ducati ei vaan miellytä.Vaihda saatana lääkitystäsi tai mene terapiaan !! ...HYI VITTU !!!Useimmat tuntuu pitävän GINAa rumana. Mä en tiedä miksi mutta musta se on todella helv*tin hyvän näköinen. Ottaisin koska vaan kaupunkipyöräksi. Tohon kunnon mörinät päälle niin parempaa ei voisi olla.
Et kait olekkaan..mut kauhea hökötys se laite on kumminniii...Paremman näköinen kuin yksikään standardi Ducati. Ei voi mitään, perus-ducati ei vaan miellytä.
Ei, en ole saatana.