• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Hetken mielijohde...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jomi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Samoin, perheen kaikki katupyörät myynnissä...

Triplen myynti-ilmo

omg.gif

Joopajoo mul ei edes ole hetken mielijohde... Ei vaan tunnu Speedfouri kenellekään kelpaavan. Tehoa pitäis saada lisää! Ja kuutioita varmaan kans

No v*ttu kiitti vinkistä. Jos pistäis vielä paremmaksi ja koittais jos joku ottais sen jos maksan
033102ass_1_prv.gif

Lähinnä vertaan hintaa vastaaviin japseihin, tuo on niitä huomattavasti halvempi

Niino. Jos haluut eroon päästä on hintaa laskettava. Jokuhan siinä myy vuotta vanhempaa, mutta samanverran ajettua 800e:a halvemmalla.

Tosin onko noissa pyörissä sitten 04 ja 05 paljonkin eroa?

Siinähän myy. Näetkös, tavaralla on rahallisen arvon lisäksi myös käyttöarvo. Tuon pyörän käyttöarvo minulle vastaa 6200 euroa, joten jos siitä ei sitä makseta, pyörä pysyy minulla.

Vaikka tehoa tekee mieli, ei sitä hinnalla millä hyvänsä haeta. Ja kuten olen toisessa topicissa maininnut, Speed Four (ja TT600) on erinomainen sijoitus, sillä ne ovat ominaisuuksiinsa nähden erittäin edullisia. En usko, että tarjolla on parempaa sporttipyörää tuolla noin 6000 eurolla.

Alkaa olla se aika vuodesta, että hintaa saa kyllä pudottaa ihan kunnolla jos meinaa saada myytyä. Valitettavasti.

Muutenkin mp-myynnin ties kuinka monta vuotta jatkunut "nousukäyrä" on taittunut. Bensa maksaa jne...

Siinähän myy. Näetkös, tavaralla on rahallisen arvon lisäksi myös käyttöarvo. Tuon pyörän käyttöarvo minulle vastaa 6200 euroa, joten jos siitä ei sitä makseta, pyörä pysyy minulla.
Komppaan täysin..

Jos pyörät ei mene järkevään hintaan kaupaksi, niin olkoon menemättä.. En niitä rupea ilmaiseksi kenellekään antamaan!

Ajellaan sitten niillä ja laitetaan muihin projekteihin delayta..

Ei tästä hommasta kannata ressiä ottaa.
smile_org.gif

smile_org.gif
Juu, ei ressiä kannata ottaa...Eiköhän toi nettimoto ole aikalailla mopojen IRC-galleria missä voi käydä ihailemassa kuvia...

Tuo punainen triple on suht. oikean hintainen varmasti menee kohta kaupaksikin...

Toisaalta uudenman(+05) haluttavuus tuntuu olevan kovempi...Niitäkin on myyty alle 9,5te..Oma meni vähän yli kympillä vaikka olishan siitäkin pitänyt yli 12te saada  
tounge.gif
...Muutenkin noista trumpista kannattaa päästä aina eroon ennen 20tkm huoltoa...

Komppaan täysin..

Jos pyörät ei mene järkevään hintaan kaupaksi, niin olkoon menemättä.. En niitä rupea ilmaiseksi kenellekään antamaan!

smile_org.gif
Kaupaksihan ne meni, vielä ihan asialliseen hintaan..
smile_org.gif

Komppaan täysin..

smile_org.gif
Kaupaksihan ne meni, vielä ihan asialliseen hintaan..
smile_org.gif
Hieno homma! Liitytään joukkoon Triumph Sprint 1050 St 8900€

http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?id_bike=642381

Taitaa olla parempi pysyä nyt vähän aikaa näistä hommista erossa kun tuntuu niin väkinäiseltä.
Pari pyörätöntä kesää pistää juaaltosen ajattelemaan toivottavasti toisin
smile_org.gif

No jos noista hetken mielijohteista jutellaan.. Niin Ilmouttaudutaan mukaan! Spped Triple 1050 jäi tänään kauppareissulta, kun kävin ostamassa muksulle kypärän ja ajotakin...
Harmivaan ku en oo aikaisemmin ostanut.

Back