Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voi olla ihan niin yksinkertaisesta asiasta kiinni, että pyydät liikaaJoopajoo mul ei edes ole hetken mielijohde... Ei vaan tunnu Speedfouri kenellekään kelpaavan. Tehoa pitäis saada lisää! Ja kuutioita varmaan kans
Myyjä lupaa jopa "Hinta tippuu sata euroa tästä päivästä alkaen joka toinen päivä." ja ilmo kun on viimeksi päivätty 17.07. joten nyt irtoo jo 6.800e7te:llä saa jo -05 vuonna käyttöönotetun Triplen
Komppaan täysin..Siinähän myy. Näetkös, tavaralla on rahallisen arvon lisäksi myös käyttöarvo. Tuon pyörän käyttöarvo minulle vastaa 6200 euroa, joten jos siitä ei sitä makseta, pyörä pysyy minulla.
Juu, ei ressiä kannata ottaa...Eiköhän toi nettimoto ole aikalailla mopojen IRC-galleria missä voi käydä ihailemassa kuvia...Ei tästä hommasta kannata ressiä ottaa.![]()
Jaahas, taitaa pukata Kajjaanin-keikkaa tuossa loppuvuodesta. Jos antais mennä pari päivää pitkäksi, niin sais vielä satasen bensarahaa kotimatkalleMyyjä lupaa jopa "Hinta tippuu sata euroa tästä päivästä alkaen joka toinen päivä." ja ilmo kun on viimeksi päivätty 17.07. joten nyt irtoo jo 6.800e7te:llä saa jo -05 vuonna käyttöönotetun Triplen![]()
Kaupaksihan ne meni, vielä ihan asialliseen hintaan..Komppaan täysin..Siinähän myy. Näetkös, tavaralla on rahallisen arvon lisäksi myös käyttöarvo. Tuon pyörän käyttöarvo minulle vastaa 6200 euroa, joten jos siitä ei sitä makseta, pyörä pysyy minulla.
Jos pyörät ei mene järkevään hintaan kaupaksi, niin olkoon menemättä.. En niitä rupea ilmaiseksi kenellekään antamaan!
Ajellaan sitten niillä ja laitetaan muihin projekteihin delayta..
Ei tästä hommasta kannata ressiä ottaa.![]()
Hieno homma! Liitytään joukkoon Triumph Sprint 1050 St 8900€Kaupaksihan ne meni, vielä ihan asialliseen hintaan..Komppaan täysin..Siinähän myy. Näetkös, tavaralla on rahallisen arvon lisäksi myös käyttöarvo. Tuon pyörän käyttöarvo minulle vastaa 6200 euroa, joten jos siitä ei sitä makseta, pyörä pysyy minulla.
Jos pyörät ei mene järkevään hintaan kaupaksi, niin olkoon menemättä.. En niitä rupea ilmaiseksi kenellekään antamaan!
Ajellaan sitten niillä ja laitetaan muihin projekteihin delayta..
Ei tästä hommasta kannata ressiä ottaa.![]()
![]()