• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Hesan Varahitaat 21.8 klo 17:30 Lahnuksen Shell

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Karkov
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
17.30 aloitusta voi kyllä pitää aika optimina, näin se vaan tahtoo olla.

Kysymys sitten kuuluukin...... Miksi ei realiteetteja voi tunnustaa......
ja lopettaa/suunnitella lenkki siten, että pimeä ei ehdi niskaan?

Sattuuhan se toki päähän ja ties mihin, mutta kun illat nyt vaan lyhenee, niin
jostain se positiivinen asenne on kehitettävä.

Taitaa olla kuitenkin niin, että aika lailla kaikki mopot pääsee lähelle 200km
tankillisella.... ja valtaosa kolmensadankin pintaan.

Jospa asiaa lähestyisi siten, että "sosiaalinen aspekti" hoituisikin
tankkauksen ja kahvittelun osalta lenkin lopussa ?

Oooookooooo, tiedetään, tiedetään..... Liian lyhyt, liian lyhyt :paikallatuulee:.

Tuskinpa tuo kipeää tekis jos kerran kokeilis. Tietäis sitten senkin.

Juu kuten tossa GuessWhokin totes niin nytkin tiistaina moni sanoi mulle, että nipin napin kerkesivät mukaan ja pääsivät töistä irtautumaan vähän aikaisemmin että kerkesivät tuohon 17:30. Syksyllä täytyy vaan vähän lyhentää reittiä että kerkee sopivaan aikaan kotia. Tiistaina tosin nyt vaan verotti se, että tauot hieman venähti, ja se yllättävä hiekkaosuus verotti hieman ajallisesti. Joka siis toki menee mun piikkiin, mutta enskerralla on taas yhtä kokemusta viisaampi ja osaa mitottaa paremmin. Mutta veturit varmasti tekevät parhaansa välttääkseen pimeää näin syksyllä.

Joskus Anu taisi todeta, että Hesan Hitaissa keskinopeus taukoineen on noin 50km/h. Aurinko laskee tähän vuodenaikaan noin klo 21, joten pitäisi hyvin keritä se reilu 200 kilsaa ajella mikäli ei tule yllättäviä hiekkapätkiä tai ulosajoja (pahoittelut edellisestä :grin:). Ainakin vielä muutaman viikon ajan. Syyskuun puolivälissä alkaa jo pimeä tulla ennen kahdeksaa.

Ville_83 sanoi:
Joskus Anu taisi todeta, että Hesan Hitaissa keskinopeus taukoineen on noin 50km/h.

Joo, näin se on ollu, tän kesän Hitaat-letkojen keskiarvo. Ja mitä pitemmälle syksyyn mennään ni joka tiistai voi nappaa parikyt kilsaa lenkistä veke. Ei pelkästää siks että tulee pimee vaan siks että tulee kylmä :)

Vähän näyttää syksy huonolta, ranteeseen (ja olkapäähän?) iski jonkinmoinen rasitusvamma ja käsi ei meinaa nousta itekseen. Kattoo ny mitä tästä vielä seuraa....:no:

Semmosta vaa aattelin ku tuo meitin Anu pitelee taukoja sillo tällö ni mitä se tuumais jos mä joskus luvan kanssa vetäsin yhet hittaat?

Mulla oli vähän sama mielessä... Ku syyskuussa oon aina iltasin vapaa! Toki mä voin käyttää vanhaa Mini-Tourinki nimeä...

-Anu- sanoi:
Vähän näyttää syksy huonolta, ranteeseen (ja olkapäähän?) iski jonkinmoinen rasitusvamma ja käsi ei meinaa nousta itekseen. Kattoo ny mitä tästä vielä seuraa....:no:

Khrhmmmm... ettei tää nyt vaan ole kiertoilmaus sille että olet joutunut luovuttamaan sen valokuvalla varustetun aakkosia sisältävän lippulapun lainaksi "ulkopuolisille edunvalvojille"...?? :right:

Suzu-ukko sanoi:
Semmosta vaa aattelin ku tuo meitin Anu pitelee taukoja sillo tällö ni mitä se tuumais jos mä joskus luvan kanssa vetäsin yhet hittaat?
Mä luulen että tuota saat kysyä ArvaaKeltä.:)-

Motoristorante sanoi:
Khrhmmmm... ettei tää nyt vaan ole kiertoilmaus sille että olet joutunut luovuttamaan sen valokuvalla varustetun aakkosia sisältävän lippulapun lainaksi "ulkopuolisille edunvalvojille"...?? :right:

Ei ole mutta sun mielikuvitus ansaitsee kyllä pisteet :D :D Vammaisuuteni voit tulla toteamaan huomenna ORG Bike Pokeriin jossa toimin kilpailun sihteerinä ja josta voit lähteä kotiin 500 euron lahjakortin kera. Jos olisit orgin jäsen voisit lähteä kotiin 1000 euron lahjakortin JA Continentalin vapaavalintaisen rengassarjan kanssa :thumbup:

Ens tiistain Org Kallio Racing päivänkin ajot on hiinä hiinä, kyllä sitä kaasua vääntää mutta kun sormet ei taivu jarrulle, sattuu niin prkleesti. Samoten pohjanmaan kierros ens viikonloppuna on vaarassa vaikka kyydit ja majotukset on jo hoidossa :itkupilli:

Suzu-ukko ja Goza, vetäkää vaan ja kiitos tarjouksesta, ens tiistaina olen joka tapauksessa Alastarolla, pystyin sitte siellä ajamaan tai en. Viikko siitä etiäpäin kattotaan taas :)

Akiva sanoi:
Mä luulen että tuota saat kysyä ArvaaKeltä

:grin::grin::grin::grin:

Mulle napsahti just töistä ensviikoks reissuhommat Keski-Pohjanmaalle, joten ma-to siellä. En siis pääse Hitaisiin tiistaina, vaikka olisin myös mielelläni uusiks vetänyt. Mut vapaaehtosiahan täällä näytti olevan, joten eiköhän teille ajot järjesty. :thumbup:

Back